Nonspesifik kronik rektit

  • Merhabalar bende kanli ishal falan yoktu Sadece mukus vardı sürekli dışkı hissi geliyodu doktorum da rektoskopi yaptı ve patoloji sonucunda nonspesifik kronik rektit yaziyodu. Bana ilaç vermeye gerek yok kendini izle 2 hafta dedi bu iki hafta sürecinde diskim kabızlık yapıyor top top cikiyor kendim önlemlerimle geçiriyorum yalnız bu hastalık geçti mi geçmedi mi anlamadım hala bi huzursuzluk var içimde

  • Doktor Cevabı:

    6 ay sonra rektoskop ile değerlendirmek gerekiyor kabız kalmamak, lif gıda ile beslenmeniz 2lt su tüketmeniz gerekli. günde 3 defa tuvalete oturulması gerekli makattan kan gelmesi durumunda doktorunuza başvurun.geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

Ankara Genel Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sarı mukuslu dışkı ve anüste yanma

    Merhaba hocam 1 aya yakındır tam ishal olmasada genelde mukuslu dıskılıyorum ve 2 gündür de sarı renkte. günde 1 kez tuvalete çıkıyorum çok sık değil. arada katı dışkı oluyo ama geneli cıvık ve parçacıklar oluyo icinde birkaç dakika karin agrisi ve peşine tuvalet ihtiyacına çıkıyorum. dışkılama sır...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Muhammed Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolit miyim oksa crohn mu ?

    Hocam cevapladığınız için çok teşekkür ederim ama hazırlık öncesi kullandığım ilaçlara bağlı bir durummuş biyopsi sonuçlarımda yazan bu yinede çok teşekkürler...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolit miyim oksa crohn mu ?

    Hocam cevapladığınız için çok teşekkür ederim kan tahlilim normal çıktı iki tane dışkı tahlili verdim bir tanesi normal çıktı diğeri daha çıkmadı raporumda nonspesifik rektitis yazıyor bu kolit olma ihtimali var mı ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kolit miyim oksa crohn mu ?

    Hocam merhaba yaşın 35 geçmeyen ishal ve düzensiz dışkılamayla hastaneye başvurdum yapılan kolonoskopi sonucunda rektum sigmoid kolon inen kolon transverse kolon çıkan kolon ileoçekal bölge ve ileoçekal valf görüldü terminal ileum son 10 cm lik kısmı izlendi terminal ileum mukozası doğal idi kolon m...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Chron hastasıyım en son verdigim tahlillerim sizce sıkıntılımı

    Wbc ^ 22.2 10^3/ul 4.00 - 10.00 12.4 eu ^ 20.01 10^3/ul 2.00 - 7.00 8.56 (06.06.17) neu% ^ 90.1 % 40.00 - 80.00 69.1 lym 1.58 10^3/ul 0.80 - 4.00 2.8 lym% v 7.1 % 10.00 - 50.00 22.6 (06.06.17) mono 0.6 10^3/ul 0.12 - 1.20 0.86 (06.06.17) mono% v 2.7 % 3.00 - 12.00 6.91 (06.06.17) eos v...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolon darlık kolon ca

    Hocam merhabalar, çok ciddi karın ağrılarım var bağırsakta tıkanıklıkdenildi iki kez kolonoskopi oldum spelenik fleksura ya ilerlemedi orada tıkanma ve polipler var dediler biyopsi sonuçlari da temiz çıkıyor ameliyat öneriyorlar o tıkanıklığı sökmek için yani bağırsağın o bölümü kesip alınacak ben...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kolon şikayeti

    Merhaba son iki aydır karnımda aşırı gurultu var. ve dışkılamada düzensizlik. ilk zamanlar bi ishal bir kabızlık vardı son zamanlarda ise ikisinin ortasında çürnük çürnük bir gaita rengi ise yeşil. koyu yeşil. nedir bu durum. çok endişe ediliyorum. saygılar.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşiri şişkinlik gaz

    Hocam bu alerji testini nerden yaptirabilirz. bağirsak alerji testi bildiğim kadar türkiyede henüz yok.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşiri şişkinlik gaz

    Merhaba ben bir sorum var. yaklasik 13 yildir bende bağırsak sorunu var. ne yesem aşiri gaz oluyor. uzun yola cikamiyorum. bir toplumun içinde bir saaten fazla kalamiyorum . asiri gazdan hemen siskinlik sanci basliyor. ben defalarca hastaneye gitim iki kere kolonoskopi yaptirdim hep temiz diyorlar,...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diskilama problemi

    Hocam merhaba sol alt karnında hafif şişlik var ara ara kabız oluyorum hergun düzenli diskilamam var sabahları dışkılarımdan sonra mide bulantısı ve hafif karin ağrısı oluyor.nedeni ne olabilir.uyudugumda hic bir problemim kalmıyor.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Endoskopi sonucu

    Merhaba 25 gün öce çok yoğun bir dönem geçirdim işim nedeniyle aşırı stres altındaydım.önce migren atağı ile acildoktora başvurdum beyin mr çekildi.serum ile rahatlatıldım sonraki 2 günhafif kabızlık ile birlikte kan gördüm ertesi gün kanı pıhtı şeklinde gördüm.bir genel cerraha göründüm ve hafif ç...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bağırsak iltihabı

    Teşekkür ederim cevapladığınız için doktor bey. 2 gün önce genel cerrahi doktoruna gittim anoskopi yapacağını söyledi ama benim makattan kanamam falan yok acaba yaptırmasam mı çok kararsız kaldım

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bağırsak mukus kasık ağrı

    Hocam bir genel cerraha gittim makat kontrolü falan yaptı senin hiç birşeyin yok dedi gönderdi 1 aydırda sümüksü yapı gelmiyor kaşık ağrım gitti kan vs yok yaşım 20 bu arada

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bağırsak iltihabı

    İyi günler. uzun senelerdir kabızlık sorunu yaşayan biriyim. son zamanlar sanki biraz düzene girmişti ama 2 3 hafta önce ishalle birlikte karnım da aşırı ağrı şişlik ve hassasiyet tam boşalamamış hissi başladı. ustelik kiloda verdim.dahiliye uzmanına göründüm huzursuz bağırsak olabilir strese bağlı,...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bağırsak mukus kasık ağrı

    Panik atak hastasıyım ayda bir kere stres olduğum zaman gaitamdan sümüksü sıvı geliyor kan uzun süre ishal ateş yol 1 haftadırda kasık ağrım var neden olabilir ibs şüpheleniyorum

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fatih Çiftçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x