Nolur yardim edi̇n

  • Nolur yardim edin 13 yasindayim 6 ay once tiktokta escinselligi ogrendim nolur yardim edin ben kücukken cinsellige ilgi duyardim birkerede mastyrbadyon yaparken sapik biseyler acim dedim ama ciplak kafinlari acicaktim 3 sene once ama sadece 1 kere hep erkekleri hayal ettim hep hayal kurarken erkekleri ettim nolur yardim hic kadinlarla cinsel ilişki kurmadim veya beni mutlu etmez mide bulandirici ama açik kıyafetli kadin gorunce veya kendini çekici göstermeye çalisinca cinsel durtu gelir ama erkeklerde sapik hareketlerde bulunmadigi durece gelmez yoksa biseksuel miyim nolur yardim edin veya disarda hayvan goruyorum ben bununlq iliskiye girmek istermiyim diyorum veya ben oruç tutan namaz kilan biriyim o kadar utaniyorum ki bide instogramda boyle sapik sozler seyler paylasan kadinlar gorunce midem bulanir boyle kap atisim hizlanir ayyy dapik derim ama bazen seytana uyup uygunsuz fotaraflarina bakardim1 sene once ya ben bilmiyorum nolur eskiden cinsel dürtu denilinxe erkekler gelirdi ama simdi kadinlar mi ne yapacagim ne ne yoksa benim kromozomlarim erkek mi ya kafayi yedim

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba sudecim kaç yaşındasın ve mutlaka bulunduğun ilde bir klinik psikolog varsa gidin ama mutlaka ayrıca korkma ergenlik döneminde böyle kaygılar olabilir bundan da korkma fıstıkım yine aklına gelen bir şey olursa yazabilirsin

    tarihinde cevapladı.
  • Merhaba 13 yasindayim zaten hergun cok uzuluyorum aklim çikmiyo sen kadinlardan islaniptahrik oluyosun escinselsin veya benim rahim sarkikligi dige hastaligim var ve ozel bolgem biraz farkli acqba ben boyle olmasidan mutluyum ve onu penis gibi goruyorum diyorum Allah senden razi olsun oyle degilsin dedin ya coook mutlu oldumAilemde pek bu konulari anlamiyo ve doktora goturmuyo 1 kere gittim devlet hastanesine ilav verdi ve okb var dedi ama annemler asla benim aglamadigim zaman aslagoturnez çok sıkılar .Bazen oyle olduguma inaniyorum kafayi yiyorum bana detek çıkabilcek kimsede yok😑

  • Doktor Cevabı:

    O zaman ağla ve mutlaka götürsünler seni fistikim bu yaşlarda olabilir kadınlardan tahrik olmuyorsun bir kadının böyle bir durumda hissettiklerini hissediyorsun genelde pornolarda kadınların aldığı hazzı yaşar kadınlar ancak mutlaka bir çocuk psikiyatride seni götürmelerini sağla olur mu tatlim öpüyorum

    tarihinde cevapladı.
  • TEŞEKKIR EDERİM BİRAZ RAHATLADIM AMA SİZCE ONLARI NASIL IKNA EDEBILIRIM

  • Doktor Cevabı:

    Anlat izah et ağladın mı da anlıyorlarmış olmadı ağla tatlım

    tarihinde cevapladı.
  • Merhaba dilek hanım dediklerinizi uyguladım ama ailem hayla beni dinlemiyor sen delimisin diyorlar bende daha kötü oluyorum mesela siz bana neden öyle olmadiğimi açikladiginiz zaman kavriyorum internette genellikle kimden uyaeildiysaniz o yonelimsiniz diyorlar ve kafayi yiyorum Mesela cinsel dürtü gelince akıntıda gelir yani bu tahrik demek değil mi bugun kendimi fotoraflara bakarak Test ettim ve bak dedim durtu gelmiyo sonra bir anda akinti geldi 😑 öncedende galiba geliyodu böyle sapik fotoraflara bakınca .Ama erkeklerin afederseniz böyle belden asagisini görmedigim surece boyle olmaz sizce ben eşcinsel miyim eğer digilsem neden mötu fotoraflardan zevk aliyodum eskiden bide siz her kadin boyle yasar demissiniz ama peki boyle kadinlarin kotu fotoraflarina bakincada ponoda izlerken yasadiklarini yasar mi AMA HERALDE HEP IKILEMEDE KALICAM AILEMDE YARDIM ETMIYO VALLA SIZDEN RAZI OLSUN ELIMIZDEN GELENI YAPTINIZ UMARIM SİZE SIKMIYORUMDUR😊

  • Doktor Cevabı:

    Eşcinsel.degilsin rahat ol bunları izlediğinde gerek kadın gerek erkek dürtüler duyman normal ancak yaşın gereği izlememeli ve ilgini başka yöne cevirmelisin

    tarihinde cevapladı.

Muğla Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Danışmanlık ücreti

    10yaşında bir oğlum var yalan konuşuyor internet dikkat dağınıklığı çocuklara bakıyor musunuz birde malum ücret ne kadar

    Doktor Cevabı:

    Psk. Tuğçe Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizim 14 yasinda

    Merhabalar. kızızm 14 yasında, psıkologun yardımına ıhtıyacı var. ancak once fıyat alsam olur mu.... gorusmeler online olacak... tesekkurler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Gonca Bağlar Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çekingen, utangaç çocuk

    Merhaba, altı buçuk yaşında bir kızım var ve ilkokul arayışındayiz. başvurduğumuz bazı özel okullar testler yaptı ve çekingen, karar almakta zorlandığını söylediler. bununla ilgili sizden destek almak mümkün mü, çekingen utangaç bir çocuk için ne önerirsiniz? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Alaaddin Debgici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tuvalet problemi

    Merhaba. oğlum 5 yaşında. kakasını hala üzerine yapıyor. siz bu konuyla ilgileniyor musunuz? çözüm öneriniz var mıdır? veya izlememiz gereken yol?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Dilek Gülveren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuklar için tiyatro

    Ben bir tiyatrocuyum ve kendi tiyatro oyunlarımı yazıyorum fakat yazdığım özellikle çocuk oyunlarının çocuk psikolojisinden anlayan biri tarafından onaylanmasının ve çocuklar için uygun olduğunu onaylamasının doğru olduğunu düşünüyorum. fakat ortalama ne kadarlık bir bütçe ayırmam gerektiğini bilmiy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Durul Mert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil irtibat kurun hastaligim acil

    Sizinle nasil iletisime gecebilirim doktor hanim acilen doktora ihtiyacim var

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Elif Evmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızımın sorunları

    Kolay gelsin. kızımın geçmişten gelen agresiflik( özellikle bize ve çevresine karşı) sorunu var gün geçtikçe artıyor. 15yaşında görüşmek istiyoruz. online olabiliyormu. saygılar

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Psk. Ümit Sahranç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tuvalet eğitimi

    Hocam özel bir soru seanslarinizin ücretini öğrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Canan Hayat Gökdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tuvalet eğitimi

    Hocam iyi günler 3 buçuk yaşında bir oğlum var tuvalet eğitimini tamamlayamadı kakasını gelince söylüyor ama beze yapmak istiyorum biraz ısrar etsek çok ağlıyor.ayrıca başka problemlerde var 2 tv kırdı birini daha 1 buçuk yaşındayken tartıyı aldı vurdu durduk yere ikinciyi anten kablosunu çekmek is...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Canan Hayat Gökdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ebeveyn çocuk ilişkisi

    Hocam 3 yaşında bir kızım var. çok şükür gayet sağlıklı ve her şey yolunda ama nasıl davranacağımı ve doğru mu iletişim kurduğumu bilemiyorum. i̇lk çocuğum ve hata yapmak istemiyorum. bana ne önerirsiniz? şimdiden çok teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Psk. Elif Sevim

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyaran eksikligi

    Merhabalar hocam 16 aylik bir oglum var ve 11 ayliga kadar tvyle aşırı hasir neşir oldu sabah 7 aksam 11 re kadar tv başında bıraktım işin açıkçası 3 aylıkken 11 oluncaya kadarki sürede onu ole bırakınca çağırıp bakmamaya başladı daha sonra bir arkadaşım otzm oldu senin çocuğun deyince bn bi kork...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Gizem Göçtü Yarım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Asosyallik

    16 yaşındayım ve asla arkadaşlarımla aram iyi olmadı ben konuşmak istesemde onlar hep geri gitmiş gibi hissediyorum anlaşamıyorum bugüne kadar pek samimi arkadaşım yok hep bir dışlandığımı düşünüyorum ve bir türlü sosyalleşemiyorum ne yapmalıyım? bana yardımcı olun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Tuğba Çakıroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çocuklukta ilaç kullanımı

    Hocam merhabalar 12 yaşında okb sebebiyle prozac başlandı.prozac kullanımından dolayı ileride sorun yaşar mı internette prozac gibi nöroaktif ilaçların şizofreniye sebep olabileceği yazıyordu.bu doğru mu?şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nesil Sağın Küçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk yeme retti

    Merhabalar hocam, çocuk besleneme konusunda yardımcı oluyor musunuz? 2.5 yaşında kızımız var ve yeme içme konusunda katı gıdaya geçtiğimiz aylardan bari sorunlar yaşıyoruz..

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Fatma YÜCEL TEMİZKAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ergen terapisi yapılıyor mu

    Merhaba, onlayın görüşme yapıyor musunz.. ergenlere başvurabilir mi seans ücreti ne kadar bilgi rica ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mustafa Cem Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x