Nişanlım cd crossdresser olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?

  • merhaba cem bey ben 38 nişanlımla 47 yaşında 9 aydır beraber yaşıyorduk resimlerini buldum kadın iç çamaşırları çorap giymiş peruk takmış bazı erkekler uyarılmak için yapabilirmiş bazıları aşağılandıkları vb durumda yaparmış vs bana çok ciddi bir hastalık bulaştırdı uyuşturucu madde kallandığından da şüphe ediyorum çok agresif ve anormal davranışlar sergilemeye başladı dünya umrunda değil sanki halisünasyonlar şiddet hakaretlerderken doktora gidelim dedim kabul etmedi artık dayanamaz duruma geldim vede evden kovdum,giderken elbiselerimi de almış bu ne demek :( daha önce evlenip ayrılmış birkaç erkeklede beraber olduğunu söyledi bana beni onlara itme dedi ve ağlamıştı..seks işçilerinin sitesinde de gördüm resmide var iç çamaşırlı hertürlüü sekse açığım diyor çeşitleri yazıyor grubundan tutun trv biseksüel.vs vede dildo straponlada benimle birlikte olabilirsiniz demiş ücret almam da vermemde seks benim hobim demiş lütfen bana yol gösterin herşeye rağmen bu adamı seviyorum benim ne yapmam gerek bilemiyorum onu istemediği şeylere itmek istemiyorum lütfen bana yol gösterin psikoloğa gittim sizin kafanız karışmış dedi sadeceee..şimdiden teşşekür ederim iyi çalışmalar dilerim hoşçaklaın..

  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Cem Keçe

    Psikoloji

    Berrin hanım merhaba, cinsel yönden uyarılmak için kadın iç çamaşırları, elbiseleri giyen fantezi olarak bunu deneyen yada kendini öyle hayal erkeklerle zaman zaman karşılaşıyoruz. çift ilişkisi içinde eğer her iki eşte bu durumdan rahatsız olmuyorsa, belirli kurallar ve mahremiyet sınırları içinde yaşıyorlarsa ortada bir sorun yoktur. ancak taraflardan biri diğerinin sınırlarını zorluyor, ısrarcı oluyor, cinsellik yalnızca bu fetiş eylemiyle yaşanır hale gelmiş ise orada bir sorun var demektir. sizin durumunuzda erkek arkadaşınız sınırlarınızı zorlamakta adeta sizi istemediğiniz bir hayata sürüklemekte üstelik kendi seçimleri sonucu olabilecek felaketlerden de sizi sorumlu tutarak adeta duygusal şantaj ve manipulasyon yapmaktadır. erkek arkadaşınızla kırmızı çizgilerinizi ve sınırlarınızı konuşarak, kabul etmekte zorlandığınız şeyleri yapmayacağınızı açık açık söylemeli, sizinle birlikte olmaya devam etmek istiyorsa size saygı duyması gerektiğini bilmelidir. bir başka yapılacak şeyde birlikte bir cinsel terapiste giderek cinsel hayatınızı yeniden yapılandırarak her ikiniz içinde doyurucu ve tatminkar bir hale getirmektir. saygılar

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Vajinusmusu nasıl yenebilirim bir hekimden yardım almalımıyım

    Iyi günler vajinusmus oldugumu düşünüyorum henüz üc aylık.evliyim ve eşimle henüz bir birlikteliğim olmadı bu durumu nasıl asabilirim bilmiyorum bazen.hic bu korkuyu yenemicekmis gibi hissediyorum erken olmasına ragmen eşim çocuk istiyor son bir aydır sürtünme yoluyla eşim bir kac kez özel bölgeme b...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi hakkında

    Merhaba hocam ben de aşırı isteksizlik libido eksikliği sertleşmede zorluk var diye üroloji doktoruna gittim testosteron hormonum 240 çıktı bizlik bir şey değil dedi bende kaygı bozukluğu var diye psikiyatri ye gönderdi zedprex20 mg sabah tranko buskas akşam verdi 1 aydır kullanıyorum daha beter old...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç hakkında

    Merhaba hocam ben de aşırı isteksizlik libido eksikliği sertleşmede zorluk var diye üroloji doktoru psikiyatri ye gönderdi zedprex20 mg sabah tranko buskas akşam verdi 1 aydır kullanıyorum daha beter oldum doktorum 4 ay kullan sonra gel dedi ne tavsiyeniz olur sağlıcakla kalın hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yab icin kullanilabilir mi?

    Hocam merhabalar.bende epey ciddi bir yab var.antidepresanlar cok kotu yapiyor.anksiyetemi daha kotu yapiyorlar aylarca serotonerjik yan etkileri gecmiyor doktorun dedigine gore.bu yuzden doktor pregabalin kullanmayi onerdi universite hastanesine gidip rapor al dedi sureci anlatti.ama benim epey kor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb doz ayari

    Hocam sorduğum sorunun cevabı olduğunu düşünmüyorum. sizce doz yüksek mi düşük mü.tesekkurler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel yan etkisi olmayan antidepresan

    Hocam merhaba sorumu cevaplarsanız çok minnettar olurum.şimdiden çok teşekkür ederim hocam ben 6 aydır (bus*po*n)kullanıyorum.busponun cinsel isteksizlik ve geç boşalma yaptığını öğrendim.bu durum benim depresyon ve anksiyetemi çok daha fazla arttırdı.daha sonra kendi araştırmalarım sonucu (well*bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve uzun süreli ilaç

    İyi günler hocam. yaklaşık 18 yaşındayken doktor bana hafif sosyal kaygı nedeniyle prozac başlatmıştı ve buna 5 dakkalık görüşme sonucu karar verdi. açıkçası gereksiz nedenlerle ilaca başladım ama yinede ilaç baya işe yaradı. daha sonra bir çocukluk yaptım ve düzelmeme rağmen ilacı bırakmadım. 2 sen...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mümkünse terapi almak istiyorum

    Ciddi şekilde cinsel hayatım da sorunlar yaşıyorum ve ilaç kullanmadan bu süreci atlatmak mümkün mü melis hanım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Melis Esmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Video izleemk

    Peki bu kötü biri olduğunu ya da sapkın olduğunu gosterir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Video izleemk

    Merhaba hocam sorum şu sürtünmecilik (taciz) ile ilgili videolar izleyen biri tacizci,sapkın,anormal biri midir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb doz ayari

    Hocam merhaba okb teşhisi aldım. ve doktorum 40 mg paxera 75 mg anafranil yazdı. bu dozlar yüksek doz mu ? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kasılma sorunu

    Hocam biz eşimle 2 aydır evliyiz ama sadece 2 kere birlikte olabildik. sevgili iken birkaç kez anal seks yapmıştık ancak şimdi vajinadan yapamıyoruz. ön sevişme olsun olmasın farkında olmadan kendimi çok kasıyorum. yapamadığım birkaç ilişkide elim ayağım boşaldı, yapabildiğim birkaç ilişkide ise bac...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Selçuk Sarıkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Penis damar problemi

    Doktor bey merhaba ben 24 yaşindayim . 4-5 sene önce varikosel ameliyati oldum . olmamiştan önce peniste sertleşme ve isteksizlik vardi . ameliyattan sonra bu sorunlar kayb oldu. çoçukluktan travmatik masturbasion sorunlarim vardi. şuan penisimin üzeri ve en esasi yanlarinda varikoselde ki gibi da...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Faruk Karataş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb doz ayari

    Hocam okb de yüksek dozlar mi denen meli tedavi için ? doktorum bana okb dedi 37.5 anafranil 1 mg risperdal yazdı. sizce okb için doğru mu bu doz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok suçlu ve anormal hissediyorum

    Hocam ben parodi diye bir şey kullanıyordum şöyle bir şey ünlü kişilerin fotoğraflarını instagram'da paylaşıyorduk kendimiz gibi konuşturuyorduk ama biz olmadığımız belliydi burda arkadaş olunuyordu sevgili olunuyordu ve bu ortamda bazen küçükler takılıyordu mesela 12 yaş falan ve benim sevgili oldu...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x