Mrh hocam 3 hafta oldu zoretanin tedavisine başladım sabah 20 akşam 10 mg y

  • mrh hocam 3 hafta oldu zoretanin tedavisine başladım sabah 20 akşam 10 mg yüzümde aşırı sivilce çıkması normal midir? önerebileceğiniz nemlendirici krem var mı? akşamları limon suyu ile cildimi temizliyorum kullandığım ilaçlarla bu uygulama zararlı olur mu simdiden tşk ederim

  • Doktor Cevabı:

    Retinoik asit kullanırken özellikle ilk 3 hafta lezyonlarda artış gösterir sizin deyiminizle püskürme olur,limon suyunda bol c vitamini ve meyve asitleri mevcuttur retinoik asit kullanımı esnasında uygulamalar sonra ki zamanda leke oluşumunu tetikleyebilir,eritromisin içeren kremler veya jeller kullanabilirsiniz tedaviyi kesmeyin 1 hafta 10 gün içerisinde gerileme sürecine gireceksiniz kurumalar ve çatlaklar için bepanten krem kullanabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 3 / Oy veren : 1 kişi

.
x