Mrb kaygı bozukluğu ve sosyal fobi nedeniyle doktor paxera 20 mg verdi,15

  • Mrb Kaygı bozukluğu ve sosyal fobi nedeniyle doktor paxera 20 mg verdi,15 gün kullanıp tekrar gelmemi söyledi. yaklaşık iki aydır paxera kullanıyorum (yarım doz) ve doktorla bir daha görüşmedim. Fazla uyku yapması nedeniyle de üç gündür kullanmıyorum. başım ağrıyor ve dönüyor, bunun dışında iki yıldır bir psikologla görüşmekteyim. ilaç konusunda kafama göre davranmamam gerektiğini biliyorum ama bir daha da pskytra gitmek istemiyorum, ilacı daha kullanmasam fiziksel nasıl bir etki yaratır?

  • Doktor Cevabı:

    Ilacı aniden bırakma etkileri gibi.1 yıl kullanmayı öneriyoruz.yarımda kullanabilirsiniz.geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Paxerayı bırakmakla ilgili sorduğum soruya ilacı aniden bırakma etkileri gibi.. demişsiniz, bunu biraz açabilir misiniz?

  • Doktor Cevabı:

    Paroxetin etken maddeli ilacın ani bırakılmasında bu tür yan etkiler olur.kademeli dr kontrolünde (mümkünse) bırakılmalı.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

.
x