Mrb hocam ben 6 -7 aydır düzenli lansorprol 30 mğ kullanıyorum hala ağız

  • mrb hocam ben 6 -7 aydır düzenli lansorprol 30 mğ kullanıyorum hala ağızıma devamlı acı su ekşime geliyor boğazımı yakıyor asit nefes darlıgı yapıyor boğazıma bi yumru oturmuş gibi sanki sesim gidiyor niğde de ki gasrontolok reflü dedi ama hiç. geçme yok ilaçların tek faydası yanma oluyordu boğazımda larenks te yanma oluyordu aşırı bi o geçti şaşırdım kaldım endikskopide .AÖS GEVŞEKLİYİ PİLOR DİKSİYONU YAZIYOR SONUÇ DA NEFES ALAMIYOM TEK ŞİKAYETİM BU AZIMA DEVAMLI ACI SU GELİ

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, bu yakınmalar reflü olduğunu gösteriyor. endoskoide zaten tespit edilmiş. ilacınızı kullanın ama bazı tedbirler ve diyet te gerekli. bunlar kısaca: kafein, nikotin alkollü içecekler, çıkolatalı, kakaolu ve gazlı içecekler tüketmeyiniz baharatlı ( özellikle karabiber başta olmak üzer, kimyon) yiyecekler, sos, salça, ketçap, mayonezli yiyecekler, susamlı simit, poğaça, chipsler, kızartmalar kuru soğan, sarımsak ve sizi rahatsız ettiğini bildiğiniz gazlı gazlı sebzeler sıcak ve yağlı yemeyiniz çok değil az ve sık aralarla yiyiniz yatmaya 3 saat kala yeme içmeyi bırakınız ( su hariç ) yatak baş tarafını ( bazanın ayakları altına 5-6 cm lik kitap veya tahta koyarak) yükseltiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x