Mrb d.r benim sorunum panik atak ve bunun için siprelax diye birr ilaç kull

  • mrb d.r benim sorunum panik atak ve bunun için siprelax diye birr ilaç kullanıyorum 2 ay oldu bu ilaçı kollanalı ve 2 aydır cinsel isteksizlik başladı bnede hiçbirşeyden haz alamıyorum hiç birşey hissetmiyorum bu ilaçtan kaynaklanıyor olabilirmi nolur bana yardım edin cevaplarınızı bekliyorum saygılar

  • Doktor Cevabı:

    Övgü hanım merhaba, cinsel isteksizliğin ilaçtan kaynaklanıp kaynaklamnmadığı konusunda yorumda bulunmam uygun olmaz. bazı iaçların buna yol açtığına şahit oluruz ama bu isteksizliğin nedeni panik atakla beraber seyreden depresif ruh hali de olabilir. siz bu sorunu ne kadar süredir yaşıyorsunuz bilmiyorum ancak panik atakların uzun süreler boyunca yaşandığı durumlarda yaşayan insanı çok etkileyen ve sınırlayan bir rahatsızlık olduğu için depresif ruh haline de neden olabiliyor, bu da cinsel isteksizliğe yol açabiliyor. cinsel isteksizlik dışında hiçbir şeyden haz almadığınızı da söylüyorsunuz ki bu bir depresyon işareti. panik ataklarda ve depresyonda ilaç tedavisinin yanısıra psikoterapil de çok önemli. iki yöntem bir arada kullanıldığında sonuca varmak çok daha hızlı oluyor. yardım arayışından vazgeçmeyin ve sonuç alıncaya kadar bu arayışı sürdürün. ümitsizliğe düşmeye hiç gerek yok çünkü bu sorunların çözümü var. psikolog dr. ercüment doğan

    tarihinde cevapladı.
  • çokk tşkederim erçüment bey soruma cevap verdiğiniz için çinsel isteksizliğim 2 aydır var eskiden çok haz alırdım cinsel ilişkiden şimdi ise hiç birşey hissetmiyorum inş bu böyle gitmez ve iyi olurum hayatınızda başarılar diliyorum saygılar erçüment bey

  • Doktor Cevabı:

    Rica ederim övgü hanım. umarım kısa süre içinde sorunlarınız çözüme kavuşur. en önemli şey sorunları çözümsüz, kendi haline bırakmamak.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x