Mrb bende brucella çıktı 1.5 aydır rıfcab 300 mg x 2 adet ve tetradox ılaç

  • mrb bende brucella çıktı 1.5 aydır rıfcab 300 mg x 2 adet ve tetradox ılaç kullanıyorum su anda sadece göğüs ve sırt ağrısı oluyor bende ama göğüs agrısı baya rahatsız edıyor fılm çektırdım bısey çıkmadı acaba bu ağrılar brucelladanmı kaynaklanıyor ayrıca bende panık atak var cymbalta kullanıyorum göğüs agrısı panıkataktanmı oluyor yoksa brucelladanmı ve doktor rıfcab ve tetradox su 2 ay kullanmamı soyledı bu ılaçların bır sakıncası ve vicuda zararı varmı acaba saygılar

  • Doktor Cevabı:

    Sorunuza tersten başlayarak cevap vermekte fayda var; bu ilaçların size verebileceği zarar , sağladığı fayda yanında devede ihmal edilecek düzeydedir..panik atak hastalarında somatizasyon denilen ve organ hastalıklarını taklit eder şekilde ortaya çıkabilen ağrı yakınmaları olabilir;bununla beraber brucella hastalığında eklem tutulumları söz konusu durumlardan olabilir.; bu itibarla göğüs ağrınızın nereden kaynaklandığını söylemek için bir takım muayene ve tetkik planlanması gerekmektedir.. hekiminizce değerlendirilmesinde fayda var..

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x