Mrb.ben öğretmenim. okulumda müdürümle aramda hoş olmayan şeyler yaşıyorum.

  • mrb.ben öğretmenim. okulumda müdürümle aramda hoş olmayan şeyler yaşıyorum.ve bu durumdan çok fazla etkileniyorum.gün içinde çok kez konuşmak ve karşılaşmak zorundayım fakat konuşmaya başladığım an titremeye başlıyorum ve çarpıntı başlıyor.ve kontrol edemiyorum kendimi.öğrencilerimle olan ilişkimi evde çocuklarımla olan ilişkimi kötü etkiliyor. evde bile sürekli bu konuyu düşünüyorum ve sürekli kalbimde bir sıkışma ve çarpıntı hissediyorum kkonuyla ilgili konumaya başladığım an titremeye başlıyor ve ayakta duramıyorum dizlerim tutmuyormuş gibi oluyor. bu durumla ilgili tavsiye edebileceğiniz birşey varmı? sizce geçici bir süreçmidir?yardım almam gerekirmi yada bir ilaç kullanmalımıyım?

  • Doktor Cevabı:

    Selin hanım tedavi ile bu durum geçer tedavisiz geçmez ve artar gelin yardımcı olayım isterseniz çabucak hallederiz

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x