Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Mrb,bana anksyete bozukluğu ve hafif depresyon teşhisi kondu.kpss ye hazırl

  • Mrb,Bana anksyete bozukluğu ve hafif depresyon teşhisi kondu.Kpss ye hazırlanıyordum..Çok kaygılıydım.Çok sinirliydim..Bu durum performansımı ve yaşam kalitemi etkiliyordu.Ve önce 25,sınava yakın 50mg olmak üzere selectra yazdı doktorum..Sınava çok rahat girdim..sinirlerim düzeldi..Ama sınavdan sonra ilacı yarım yamalak kullanmaya başladım ve 1-2 hafta önce de kestim..Hafif bir baş dönmesi,Göz kayması gibi bir olay oldu..Sinirli oldum yine..Kullanmak da istemiyorum..Doktorum tamamen duygusal:))

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba canan hanım, ilaçtan sonraki belirtiler ilacın kesilmesine bağlı olabilir. eğer şikayetleriniz artar ise hastalığınızın alevlenmesini gösterebilir. korkmadan sıkılmadan ilaca tekrar başlayabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x