Mrb.46 yaşındayım.geçen yıl meme kanseri tedavisi gördüm.kemoterapi ilaçlar

  • mrb.46 yaşındayım.geçen yıl meme kanseri tedavisi gördüm.kemoterapi ilaçlarından dolayı6 kilo aldım şu anda 81kiloyum.3aydırda topuk dikeni oluştu.uyandığımda vede oturup kalktığımda üzerine basamıyorum canım çok acıyo.tabanlıkaldım bir ay önce.geçen hafta dr gittim kullandığım ilaçlardan dolayı vücudumda morluklar bereler oluştu .naprosyn ve parafon.başta çok korktum lösemimi oldum diye .int.araştırınca ilacın yaptığını anladk.birde kullanılan kemoterapi ilaçları karaciğerimde yağlanma ve büyüm

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba vildan hanım çok geçmiş olsun.öncelikle topuk dikeninden kurtulmanız gerekiyor.bu konuda şok dalgalarla yüksek oranda tedavi mümkün.ayrıca fazla kilolarınızda size zararlı olduğundan olabildiği kadar normal kilolara inmeniz faydalı olacaktır

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x