Mitonami miyim

  • Mitonami hastalığına yakalanmış gibi hissediyorum. Gerekli gereksiz yalan söylüyorum. Nerdeyse hayatımın her noktasında yalan var. Korkuyorum ne yapmalıyım ??

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba mitomani pek sık olan bir şey değildir. bu konuda ayrıntılı bir psikiyatrik değerlendirme yapılması gerekiyor diye düşünüyorum. bu durum bir mitomani mi yoksa başka bir şey mi diye? bunun için size önerim bir psikiyatri hekimine başvurun ve tedavi yardımı alın. geçmiş olsun. saygılarımla.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Boğazda takılma

    Hocam iyi geceler yaklaşık 3 aydır yediklerim boğazıma takiliyo çok korkuyorum kbb gittim burnumdan boğazıma baktı ses tellerine bişey çıkmadı boyun ultrason çekildim bir şey yok boğazımı elliyorum sert bişey yok doktor psikolojik dedi boyun kasları gerginliği dedi bişey yok diyor lar ama boğazımda...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrfan Gözübüyük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boğazda takılma

    Hocam iyi geceler yaklaşık 3 aydır yediklerim boğazıma takiliyo çok korkuyorum kbb gittim burnumdan boğazıma baktı ses tellerine bişey çıkmadı boyun ultrason çekildim bir şey yok boğazımı elliyorum sert bişey yok doktor psikolojik dedi boyun kasları gerginliği dedi bişey yok diyor lar ama boğazımda...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kız arkadasimla ilgili, süphe, güvensizlik

    Hocam değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. benim psikolojik destek almamı söylemenizle ben şunu anlıyorum. sorun bende mi? ben mi büyütüyorum veya abartıyorum. kız arkadasimin yaptigin seyler normal mi?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik süreci

    Teşekkür ederim. bahsettiğim içtiğim ilaçlarında olumsuz etkisi olmaz herhalde. birde kusura bakmazsanız son birşey danışacaktım. ben hamileliğimde düşükte olsa radyasyona maruz kalmış oldum herhalde. bu durumda bebeğe normalden daha mı çok dikkat etmeliyim? yani mesela ananem , bebeğim 1 aylıkken t...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kız arkadasimla ilgili, süphe, güvensizlik

    Hocam merhabalar. 26 yasindayim yaklasık 7 yildir yaygın anksiyete bozukluğu hastasıyım. 7 yıldır birlikte oldugum bir kiz arkadasim var. son zamanlarda herseyini takinti haline getirdim (veya getirmedim, haklıydım bilemiyorum). ilk once calismaya gittigi sehirde kiralık daire tuttugu emlakci dukkan...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinirlilik

    Hocam online terapiye nasıl katılabilirim lütfen yardımcı olun çok hırçınlaştı artık o kadar psikolojim bozuldu ki kendi çocuğumdan korkar oldum hocam nolur yardım edin istemediği şeylere bagırması kendi kafasına vurması yapma vurma dediğimde daha çok vuruyor hocam nasıl yaklaşmalıyım nasıl vazgeçi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Makat terlemesi̇

    Hocam yaklaşık 6.5 senedir makat bölgemde aşırı terleme var yaz kış boyunca çok sıkıntı yaşıyorum . evde dururken hiç bir şey yok dışarı adım attığım an terlemeye başlar . kaşıntı yok kanama yok hiç bir rahatsızlık yok makat bölgemde sadece aşırı şekilde terleme var ve ben bundan artık çok rahatsızı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Menteş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 skrum var

    Son olarak hocam bu çocuğun ergenliğe girmiş olması gerekiyor değil mi yoksa bu yaşlarda porno izleyen bir çocuk ergenliğe girmemişse bile ereksiyon olabilir mi? öyleyse bu bilgileri cinselliği biliyorsa bile bile her şeyin farkindayken böyle cinsel oyunlar oynamak onu suçlu yapar mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Günboyu baş dönmesi, sersemlik, halsizlik, bayılma hissi

    Yaklaşık olarak 2 yıldır ve özellikle son 6-7 aydır çok daha fazla artmış şikayetlerim mevcut. maalesef son aylarda artık neredeyse evden çıkamaz hale geldim. * halsizlik, * gün boyu kendimi hiç iyi hissetmiyorum. (devamlı baş dönmesi, sersemlik, bayılma hissi var) aylardır evin içerisinde bir o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Günboyu baş dönmesi, sersemlik, halsizlik, bayılma hissi

    Yaklaşık olarak 2 yıldır ve özellikle son 6-7 aydır çok daha fazla artmış şikayetlerim mevcut. maalesef son aylarda artık neredeyse evden çıkamaz hale geldim. * halsizlik, * gün boyu kendimi hiç iyi hissetmiyorum. (devamlı baş dönmesi, sersemlik, bayılma hissi var) aylardır evin içerisinde bir o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Damla Eyüboğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 skrum var

    Peki hocam 10-12 yaşında erkek çocuk porno izleyerek ereksiyon olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 skrum var

    10-11 yaşlarında bir çocuğun porno izlemesi onun psikolojisini bozar mı benim aklımda bazı görüntüler var ama porno izlediğimi hatırlamıyorum sadece sanki izlemişim gibi kafamda bir şey var ama olsa hatırlardım acaba çok eski zaman olduğu için yanlış hatırlıyor olabilir miyim bir de şunu sorucam 10-...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Günboyu baş dönmesi, sersemlik, halsizlik, bayılma hissi

    Merhaba, öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. bu şikayetlerimin anksiyete veya panik bozukluk ile ilgisi de olabilir mi? yoksa anlatmış olduğum şikayetlerime göre uzak bir ihtimal mi? (kardiyolojiden de olumsuz birşey çıkmaz ise)

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Sevim hanım merhaba. ☺️ benim size bir kac sorum olacaktı. öncelikle bacakları birbirine bastırarak mast yapmak kızlığı bozar mı? ve vajinamıza bir şey girse hissederiz degil mi? bir kac gündür psikolojim bozuldu peçete ile anus bölgemi silerken bile sanki kızlığımı bozmus gibi hissediyorum. tesekku...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Günboyu baş dönmesi, sersemlik, halsizlik, bayılma hissi

    Yaklaşık olarak 2 yıldır ve özellikle son 6-7 aydır çok daha fazla artmış şikayetlerim mevcut. maalesef son aylarda artık neredeyse evden çıkamaz hale geldim. * halsizlik, * gün boyu kendimi hiç iyi hissetmiyorum. (devamlı baş dönmesi, sersemlik, bayılma hissi var) aylardır evin içerisinde bir o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x