Mide ameliyatı

  • Merhaba hocam 21 yaşında 1.68 boyunda 90 kiloyum insülin direncim var mide ameliyatına artık ihtiyaç duyuyorum sizinle de yüz yüze görüşmek isterim. Fiyat hakkında bilgi verebilir misiniz?


Adana Genel Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sünnet yaptirmaliym

    İyi günler özgür bey bu hafta içinde sünnet yapabilir misiniz acaba 22 aylık şuan çocuğum daha önce muayene olmustu...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Özgür Aktaş

    Op. Dr. Özgür Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam yardımı olur musunuz

    Hocam merhaba ben daha önce yazmıştım size yaklaşık 12 13 gündür yüz felci belirtileri yaşıyorum. şakaklarımdaki basınç hissi hafifledi biraz ama dilimde yanık gibi tahriş olmuş gibi bi his var. dün acile gittim yüz felcinden suphelendigimi söyledi tomografi istedi temiz çıktı. yüz felci başlangıcı...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Melih Vural

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • ...........

    Hocam dongum 42 gün oldu hala adet olmadım bi sıkıntı mı var risk yok demiştiniz korkmaya başladım adet söktürücü kullanayim mi ?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla Köksal

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaburgamın altında kitle gibi bir şey

    Merhaba doktor bey bundan yaklaşık 6 7 ay önce sol kaburgamı şans eseri yoklarken elime kitle gibi bir şey geldi ağrısız ve kaburgamın bitti kemiğin hemen altında idi dokunduğum da tık tık diye ses çıkarıyor ve kaburga kemiğimin altına girip çıkıyordu bugünlerde fark ettim kaburganın en altında ki s...

    Doktor Cevabı:
    Dr. Öğr. Üyesi Gün Murat Eyüboğlu

    Dr. Öğr. Üyesi Gün Murat Eyüboğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayak uyuşma karıncalanma kol uyuşma hafıza bulanıklığı

    Iyi akşamlar sevgili hocam 47 yasındayım kilom 90 alkol sigaram yok yaklaşık 2 yıldan beri şikayetlerim artması nedeniyle size yazmaya karar verdim 15 16 yaşlarında sol kalça kemiğimin üzerine koyde tasa düşmüşdum düştüm soğuk havalarda klima ya maruz kaldığımda bir de uzun yol otobüste geldiğim z...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih Oktar

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ameliyat sonrası geçmeyen ağrılar

    Sayın dr nezih oktar bey, annem yaklaşık iki yıl önce bel fıtığı ameliyatı geçirdi. kendisine on tane platin takildi. bakımı ve iyileşme sürecinde en iyi şartlarda kendisiyle bizzat ilgilendim. fakat sabahlara kadar dinmeyen ağrıları ve kamburlasma eğiliminin önüne gecemedik. kontrollerinde hiçbir...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih Oktar

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dolguma alışamadım

    Merhaba ben on disime kanal tedavisi yatırmıştım 4 ay once dolgusuna hic alisamadim bosluk hissi hep yasiyordum bi kac gun once dolgusu degisti simdi de hic alisamadim dilimle dokundugumda asiri yumsaklik hissediyorum sadece bi bolgede yuvarlak gibi bi bolgede bu gecermi inanin cok kafama takiyorum...

    Doktor Cevabı:
    Dt. Adil Kabaoğlu

    Dt. Adil Kabaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bacaklarda üşüme ve sızlama

    İyi çalişmalar hocam, ben 43 yaşindayim, 1.80 boy, 75 kilo, temmuz ve ağustos aylari hariç bacaklarimda üşüme ve sizlama oluyor, her sene giderek artiyor, herhangi bir şişkinlik, ödem, morarma yok, romatoloji bölümüne gittim romatizma ve kireçlenme olmadiği, yapisal bir şey olduğu söylendi, dahiliy...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Osman Yaşar Işıklı

    Op. Dr. Osman Yaşar Işıklı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Disk hernisi 4. ameliya

    Hocam merhaba 36 yasindayim. belimde 6 tane civi var. ama agrilarim öldurucu olmasa da icerde sag tarafta batma var. kontrol amacli mr cektirdim bir doktor hicbirseyin yok derken baska bir doktor ameliyat olman gerek civiler sinirlere basiyor dedi. kafam cok karisik. sizin de fikrinizi alabilir miyi...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Levent Akduygu

    Op. Dr. Levent Akduygu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tomografi sonucu kansermi var

    Hocam merhaba tomografi sonuçlarında bunlar çıkmış ya bir yardımcı olur musunuz ne demek karaciğer sağ lobektomi sol lobda hipertrofi görünümü rezeksiyon hattında mide antrum kesiminde duvar kalınlaşması kolesistektomi

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Özdoğan

    Prof. Dr. Mehmet Özdoğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi sonrası

    Merhabalar, 15 gün önce kalp krizi ile 112 aracılığı ile hastaneye kaldırıldım..yaklaşık 5 saat süren kriz anjiyo ve stent ile açıldı..devamında 2 gün kroner yoğun bakım, 1 gün serviste kalıp taburcu oldum..halen raporluyum halen sanki kriz devam ediyormuş gibi ara ara göğsümde ağrılar hissediyorum....

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hüseyin Uyarel

    Prof. Dr. Hüseyin Uyarel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciger de kitle icin biyopside hangi yontem yapilmali

    Babam bu yil mayis ayinda sağ şah damari karotis ameliyati oldu 15 gun sonra anlasildi ki sag tek tarafli ses teli felc ve yutma kasi calismiyor bu zaman (15)gun zarfinda surekli babama yedirmeye calismamiz soylendi ne yedi ictiyse aspire etti buyuk ihtimal akcigerede kacti ve 8 kg verdi halsiz kal...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Akif Turna

    Prof. Dr. Akif Turna

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel ve boyun fıtığı

    Bel: l2 -s1 arası intervertebral diskler dejeneredir.l3-4 diskinde sol paramedian ağırlıklı diffüz protrüzyon ve radial rüptür saptanmıştır. dural kese ve sol l4 proksimal kökü basılıdır.sol lateral resseste daralma izlenmektedir.l5-s1 diskinde sol paramedian ağırlıklı diffüz protrüzyon saptan...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Orkhan MAMMADKHANLI Orhan MEHMETHANLI

    Op. Dr. Orkhan MAMMADKHANLI Orhan MEHMETHANLI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafaya şakasına vurma

    Hocam öncelikle selamlar şu an 16 yaşındayım ben 8.sınıftayken yani yaklaşık olarak 4-5 sene önce arkadaşlarım şakasına kafama vuruyorlardı ben onlara yapma dememe rağmen yapıyorlardı öyle aşırı sert bayılma düzeyinde değildi sadece ses çıkarıyorlardı her neyse bu benim zekamı ya da hafızamı düşürm...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih Oktar

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kunduracı göğsü

    Hocam göğüs çukurunu tam ortalayarak en büyük vakum ile yapıyorum ve göğüs çukurum 2.5 cm derinliğinde sabahları 15 dakika akşamları 40 dakika yapıyorum süre de bir değişiklik yapmalımıyım ve böyle devam edersem 9 aya kadar düzelir mi

    Doktor Cevabı:
    Dr. Öğr. Üyesi Gün Murat Eyüboğlu

    Dr. Öğr. Üyesi Gün Murat Eyüboğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x