Mi̇de ağrisi hakkinda

  • Hocam merhaba bı kaç şikayetimi size danisicaktim hocam midemin üstü kaziniyor mide üstünde sidettli ağrım yok sadece hafif midemin üstünde göğüs kafesi kısmı ağrıyor bir de göbek bölgesi agriyor yemektej sonra özellikle sabaha karşı kazinma oluyor doktorum herhangi bir şeyin olmadığını endoskopi ye gerek olmadığını söyledi söyledi simdi gavisvon pinix rabby d kullanıyorum hocam göbek bölgesi ağrılarında ise agriyan yeri bastırıyorum ağrı farkkli yere kayıyor ishal deilim enfeksiyon geçirdim dışkının kokusu ise hocam farklı kokuyor normal bı koku deil bağırsak ENFEKSİYON etkileri ne kadar devam eder bahsettiğim şikayetler ne olabilir yorum yapar mısınız

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun şikayetleriniz ne zamandan beri var? açken mi daha çok rahatsız ediyor yoksa yemek sonrası mı? uykudan uyandırıyor mu? büyük abdest yapmakla şikayetleriniz azalıyor mu?

    tarihinde cevapladı.

Bursa Dahiliye uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Icme suyundan hiv bulaşır mı

    Uzm.dr.kadri demirel sayın hocam.işyerinde bir arkadaşımın parmağı kanıyor iken 19 litrelik icme suyu damacana bidonuna yarıya kadar su doldurdu.bende 12 saat geçtikten sonra bu su dan bardakla ictim. bana hiv bulaşma riski varmı?icme suyunda hiv virusu yaşarmı ?teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Kadri Demirel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Als şüphesi

    Merhaba övünç hocam, izninizle bir sorum olacaktı. benim sağ elimin üstündeki kaslarda zayıflama var gibi algılıyorum mesela elimi pençe yapıp parmaklarımı yukarı gerince tenar kasta ve bir de serçe parmak tarafındaki el üstündeki kasta bi göçük oluşuyor. als şu şekilde ilerleme gösterebilir mi? önc...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Akçay Övünç Özön

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ele bulaşan spermle hamile kalınır mı? ertesi gün hapı da içtim

    Hocam ben boşu boşuna ertesi gün hapı içmiş de olabilirim ortada bir şey yokken. bunun bana zararları ne olabilir? adetim bu ilaç yüzünden gecikir mi? gecikirse her ihtimali düşünmem mi gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hocam cevaplayın lütfennnn

    Hocam merhabalar size daha önce de yazmstm ilginizden dolayı minnettarım hocam erkek arkadaşımla bi yakınlaşma oldu onun bnle bi teması olmadı bn çıplak elle bi kaç dakika penisine dokundum sonra elimi yıkadım dezenfektan sıktım ve eve gelip 2 kez yıkadım sonra iç çamaşır üzerinden vajinama dokundum...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Karın agrisi

    Hocam merhaba, 40 yaşındayım kendimi bildim bileli karın ağrısı çekiyorum, 26 yaşımdan beride usuttugum zaman karnımın sağ alt tarafında ağrı basliyor ve bütün karnıma yayılıyor yaklaşık 2 gün sürüyor ve beni mahfediyor yemek yiyemiyorum mide bulantısı oluyor yatağa düşürüyor beni 5 gün kadar diken...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Akif Büyükbeşe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çene altı lenf nodları

    Hocam selamlar ve sevgiler. 24 yaşında erkeğim. 4 yıldır çene altımda kemiğin arkasında şiş lenf nodları var. bunlar dışarıdan ve düz dururken hiç belli olmuyor anca kafamı eğersem elime geliyorlar. bir yere yapışık gibi değiller rahatça oynuyorlar. 4 yıl önce keşfettiğimde sol ve sağ çenemin altınd...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği için trisequens kullanımı ve fsh yüksekliği

    Mrb hocam adet düzensizliği için hormon testi yapıldı ve trisequens yazdı doktor.bugün 8.gün henüz adet olmadım fakat akıntım çoğaldı karnım şişti ve baş ağrım halsizliğim var. bu ilaçtan kaynaklı olabilir mi acaba bıraksam mı. tahlil sonuçlarıma baktığımda erken menopoz gibi gözüküyor ancak doktor...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik suphesi

    Hocam bugun ayın 18 i hala adet olmadım kullandığım uygulamaya göre 14 ünde olmam gerekiyordu ben eylul ayinda gecikme oldu diye soğan suyu içmiştim ondan 2.3 gun sonra kanamam olmustu ondan dolayı gecikmiş olabilir mi şimdiki adetim aslımda sivilcelerim falan da çıktı ama adet olmadım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Doktor bey iyi akşamlar ben kızlık zarımı inceledim de bir şey sorucam anuler tipli 0 şeklinde ve bir kesik yırtık ya da çizgi gözükmüyor. tabana inmeyen dediğiniz noktalar 3-4-5-6-7-8-9 noktaları mı orasında hiç yırtık yoksa kız anatomik bakire mıdır? delik genişte olsa. delik 0 şeklinde ıkındığı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamile kalma olasılığı

    2 yıl önce boşandım şuan da rouccutane sivilce tedavisi görüyorum şuan sevgilim var ama ilişkiye girmedik zevk suyu ile hamile kalma riskim var mı yoksa mesafeli mi olmalıyız ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet ve antibiyotik

    Hocam bugün diş çekimi yaptırdım bir süre antibiyotik ve ağrı kesici kullanmak zorundayım yaklasık 1 hafta sonra adet olacagım acaba bu ılaclar adete nasıl bi etki yapar geciktirir mi azaltır mı keser mi nasıl bi etki eder

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet ve antibiyotik

    Hocam bugün diş çektirdim antibiyotik ve agrı kesici kullanmak zorundayım bi süre yaklasık 1 hafta sonra adet günüm adetime etki eder mi geciktirir mi veya azaltır mı ne gibi bi etki yapabilir ? i̇lgi alanı bulamadım gebelik yazdım :)

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tahlil sonucum

    Merhaba doktor bey rutin kontrol için kan tahlili yaptırdım.aşağıdakiler hariç diğer değerlerim normal aralıkta.20 yaşındayım. ldh(0-248)=251 total bi̇li̇rubi̇n(0,3-1,2)=1,50 di̇rekt bi̇li̇rubi̇n(0-0,2)=0,31 aso(0-200)=299,02 bilirubin değerlerim sürekli referans aralığının üstünde çıkıyor....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nöropatik ağrılar

    Hocam merhabalar. annem kemoterapi görüyor ve ayaklarında yanma şikayetleri başladı. doktorumuz nöropatik ağrılar olabileceğini söyleyerek nörolojiye yönlendirdi. gittiğimiz doktor neruda 300 mg’lık ilaç yazdı. bu ilacın yan etkilerini okuduğumda biraz tedirgin oldum. annem de ilaç kullanmayayım day...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Handan Selek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kah ve kilo verimi

    Merhaba ben bişe soracaktım ben hormonel bozukluk var ama tam net kah teşhisi almadım ama ondan şüpheleniyorum adet tarihimi bekliyorum tahlil vermem için benim sorum şu şekilde geç başlangıçlı adrenal hiperplazi kilo verimi yapar mı kilo verdirir mi son zamanlarda cok düştüm kilo verdim yani 62 den...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x