Merhabalar , yaşım 23. kısa süre önce dehb teşhisi konuldu.ritalin adlı i

  • Merhabalar , Yaşım 23. Kısa süre önce Dehb teşhisi konuldu.Ritalin adlı ilaç verildi.10 gün kullandıktan anksiyete bozukluğuna dair fiziksel belirtiler ortaya çıktı. Çarpıntı vs. Bu iki hastalık birbirine mi eşlik ediyor ? yoksa bana yanlış teşhis konulmuş olabilir mi? Bende sadece anksiyete bozukluğu olabilir mi? Paxil adlı ilacı kullandım ataklar çok şiddetlendi bıraktım. 1 haftadır atak gelmiyordu dün oldu çok hafif belirtiler gösterdi. İyiye işaret mi? İlaçsız tedavi mümkün müdür ?Teşkrler

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Duygu Akbaş Öncel

    Ritalin vb ilaçların çarpıntı yan etkisi vardır. ama bahsettiğiniz atakların ayrıntılı olarak değerlendiri,lmesi yapıldıktan sonra tanı konusunda netleşilebilir. paxil vb ilaçlarında kullanılmaya başlandığı ilk 15 günde bazı yan etkileri olabilir. anksiyete de artış bunlardan biridir. ama bunlar geçicidir. bir doktor muayenesinden geçmeniz gerekiyor anksiyete bozukluğunun ilaçsız tedavisi mümkün ama dehb için aynı şeyi söyuleyemeyeceğpim.

Bu soruya oy verin :

.
x