Merhabalar hocam ben 7 ay önce kanamalarım yoğun oluyor diye mirena taktırd

  • merhabalar hocam ben 7 ay önce kanamalarım yoğun oluyor diye mirena taktırdım..kanama miktarım azaldı fakat süre aynı hatta uzadı diyebilirim..ara ara arakanamalarım oluyor..mirenaya bira daha şans tanımalıyım yoksa çıkarmalıyım mı kararsız kaldım..dr. biraz daha beklenebilir diyor farklı bir hekimin görüşü ise mirenaya 6 ay şans verilir sonra çıkartılır diyor..kanama miktarını azaltması beni çok rahatlattı fakat ara kanama ve süresinin uzaması beni tedirgin ediyor..ultrason görüntülerindede mirenanın yerinde olduğu gözüküyor..bu anlamda sizinde görüşünüzü almak isterim..saygılar..

  • Doktor Cevabı:

    Oncelikle kanama miktarinizin neden bu kadar fazla oldugu arastirilmalidir. histeroskopi ile rahim icini gozlemlemek gerekebilir. rahim icindeki kucuk kitleler ultrasonda gorulmeyip kanama nedeni olusturabilir. once nedeni arastirip sonra tedavi planlanirsa daha saglikli olur.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x