Merhabalar.benim sorum şu olacak.yüzümün devamlı kırmızı olması.özelliklede

  • merhabalar.Benim sorum şu olacak.Yüzümün devamlı kırmızı olması.Özelliklede utandığım sııklıdığım zamanlar oluyo bazen tlf konuşurken bile kızarıyorum.İnternetten araştırdım sosyal fobi olduğuna kanaat getirdim.Bİr ilaç denedim ROZALİAK XL diye ama faydasını görmedim.Birde RUBORİL DENEN BİR İLAÇVARMIŞ bunu henüz kullanmadım.Sizin tavsiyelerinizi almak istiyorum.Nasıl bir strateji izlemeliyim.Hangi ilacı kullanmalıyım.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler...KALIN SAĞLICAKLA....

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba nejat bey; bu durum evet bir sosya fobi, sosyal fobi bir anksiyete bozukluğudur, bir ilaç desteği + terapi desteği ile bu problem aşılabilecek bir duruma gelecektir, bu nedenle geç kalmayın ve bir uzmana başvurum, yaşamınızı kolaylaştırın ,süreçle ilgili olarak beni de bilgilendirebilirsiniz, hoşcakalın

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x