Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Merhabalar ben major depresyon tanısı ile yaklaşık 14 aydır efexsor 75 mg k

  • merhabalar ben major depresyon tanısı ile yaklaşık 14 aydır efexsor 75 mg kullanıyorum. şu anda dr kontrolünde azaltarak (37,5 mg)bırakıyorum fakat fizyolojik olarak çeşitli rahatsızlıklarım mevcut özellikle başımda bir ağırlık hissi kafa içi basıncın artması baş dönmesi ve beynin titreme ve uyuşması gibi belirtiler size sormak istediğim acaba bu belirtiler olabilir mi ve bunlar için ne yapılabilir

  • Doktor Cevabı:

    Sayin ela hanim, ilac dozu azaltilirken bir dizi yakinma ortaya cikmissa, genel ilke olarak, ilacin eski dozuna donmek yararli olacaktir. yine de bu konuyu lutfen doktorunuzla konusunuz. acil sifalar dilerim. saygilarimla,

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x