Merhabalar ben as hastasıyım. göz tansiyonum 19 yani sınırdaymış.1yıldır as

  • merhabalar ben AS hastasıyım. göz tansiyonum 19 yani sınırdaymış.1yıldır AS tedavisi için remicade tedavisi görüyorum.bugün tekrar ilaç alma günümdü fakat gözümde akşam arpacık çıktı gözüm yanıyor ve kıpkırmızı hastalığımın ÜVEİT olduğu söylendi ve PRED-FORTE,SİKLOPLEJİN damla verildi evde yan etkilerini okuduğumda kullanmaktan korktum.zaten AS hastalığımın yan etkisi olarak gözüm rahatsızlandı şimdi bu damlalarda başka bir yan etki yaparmı lütfen bana bir yol gösterin cev.için şimdiden teşekkür

  • Doktor Cevabı:

    Selamlar sizin hastalığınız önemli ve üveit hastalığıda körlüğe yol açabilecek bir rahatsızlık olduğu için hemen cevap vermek istedim umarım geç kalmamışımdır. lütfen size verilen damlalari koşulsuz kullanin. ve konrole çağrıldıysanız hemen başvurun. şu an sizin için önemli olan tek şey üveit hastalığı ,eger damlalarınızı kullanmazsanız kör olabilirisiniz. mesajımı aldığınızda cevap verin.. geçmiş olsun saygılar sevgiler.. göz hastalıkları ve cerrahisi hakkında bilgiler için **** kendi kişisel sayfamdır,inceleyin

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x