Merhabalar 3,5 ay önce (dış duvar krizi olarak tanımlanan)kalp krizi geç

  • merhabalar 3,5 ay önce (dış duvar krizi olarak tanımlanan)kalp krizi geçirdim.Anjiyo yapıldı ve stent takıldı.fakat 3 gün önce aynı ağrı türünde bir ağrı ile uyanıp acile gittim kalp spazmı geçirmişsiniz dediler.kan tahlillerimde troponin değeri 4 saatlik aralıklarla yapılan kan tahlilinde sırası ile 0.02-0.06-0.07 çıktı doktor sınır değerini aştığını söyledi fakat herhangi bir ilaç takviyesi verilmedi.ilaç olarak karum-delix-coraspin-colastin l-vasoxen kullanıyorum.Bu yüzden psikolojik yada gerçek ağrı ayırd edemiyorum sol kolumdaki ağrı devam ediyor.ve kan pıhtılaşmasının da yüksek olduğun söylediler.ne yapmalıyım teşekkürler iyi çalımalar

  • Doktor Cevabı:

    colastin kolesterol ilacı iise, onu kesmelisiniz. kolesterol ilaçları her türlü vücut ağrısına neden oluyor. prof. dr. m canan efendigil karatay

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x