Merhaba yardım lütfen

  • 17 yaşında bir erkeğim tuvalet dışında da idrar, meni, ve mezi çıkması oluyor bunun nedeni ne olabilir.?bunun altında bir rahatsızlık mı yatıyor?bu sorumu cevaplarmısınız

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. az masturbasyon veya bel soğukluğu denilen enfeksiyon hastalığı olabilir. üroloji uzmanına muayene olun derim. geçmiş olsun. dr kemal topaloğlu üroloji uzmanı bakırköy istanbul

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Idrar tutukluluğu

    Hocam merhaba iyi akşamlar bundan bi 5 6 gün önce idrar yaparken zorlanma tutukluluk ve şık idrara çıkma fakat idrara çıkarken çok sıkıştığım halde idrarımın az gelmesi şikayetiyle doktora gittim yapılan test tahlil ultrason vs temiz çıktı fakat aktif mesane sorunu olabilir diye doktor mictonorm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Koç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mast sorunu

    İyi günler hocam. çok özür dileyerek soruyorum ama cinsel hayatı olmayan bir erkeğin mastürbasyon yapmaması zararlı mı, yoksa belli bir süre arayla yapılması mı gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis agrisi

    Hocam mrb son 3 haftadir cok sık idrara cikiyordum urologa gittim kan idrar ve ultrasyon cekindim idrarda bakteri cikti 6 degerinde 6 sene once varokisel ameliyat olmustum son 3 gundur penisimde agri var surekli wcye gitmek istiorum.. yardimci olursaniz sevinirim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aşırı aktif mesane

    Merhaba hocam. bana hiperaktif mesane sorunumun olduğum söylendi. detrusitol 2mg, günde 1 kez kullanıyorum 11 gündür kullanıyorum. ancak hâlen şikayetlerim azalmış değil. sizin gibi uzmana sorayım dedim ne yapmalıyım hocam?. teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste idrar hissi

    Hocam merhabalar, ben 21 yaşındayım. yaklaşık 2 haftadır idrar yaptıktan sonra peniste idrar kalmış gibi hissediyorum ancak mesanem dolu olmadığı için tekrar çişimi yapamıyorum. yanma veya ağrı gibi şikayetlerim yok ancak idrardan sonra damlama oluyor. doktora gittim, enfeksiyon olabilir diye hap ve...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Özenay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrarda lökosit

    Merhabalar hocam idrar tahlili sonucumda lökosit ++ ,8-10 lökosit görüldü diyor diğerleri normal doktorum tatilde aklıma takıldı idrarda lökosit görülmesi kötü bir şey mi lökosit degerimin yüksek olduğu anlamına mı geliyor.şimdiden çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Barış Nuhoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mesane ameliyatu

    Hocam merhaba iyi günler ben mesane boynu yüksekliği ameliyatı oldum sağdan soldan kesip üstünü biraz düşürmüş mesanenin meni geri kaçmadı ama idrar şıklığı devam ediyor bazen idrar tazsigi iyi geliyor bazen düşük bunun sebebi nedir ameliyat olalı 22 gün oldu düzelme ihtimali nedir aceba bilgi verir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli zevk suyu

    Hocam ben 14 yaşındayım sürekli mastirbasyon istedim geliyor birde sürekli zevk suyum geliyor gelmeden önce ufak bi sızı geliyo anlıyorum geleceğini herhangi bir kız fotarafı görünce zevk suyu geliyor ben çok rahsız oluyorum geçici bişeymi veya gideceğim doktor önerirmisiniz nolur yardım edin hocam...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Burak Sivaslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile kalır mı

    Merhaba boşaldıktan sonra çıkan spremi ıslak mendille sildim 5 10 dakika içerisinde kız arkadaşımın vajina kısmına değil tüylerin kılların olduğa kısma dokundum bir problem olur mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yaşar Issı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mesane enfeksiyonu

    Özgür hocam benim sizden bir ricam olacak.hocam idrarımda yanma ,sık idrara çıkma ve kasıkta ağrım vardı.tedavi sürecinde ultrason, idrardan kültür ve tahlil yapıldı.sistit teșhisi kondu.tedavi için iltihap kurutucu iğne ve haplar verildi.hocam iğnelerim bitti ,haplara devam ediyorum ama kasığımdaki...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Koç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sık idrara çıkma

    Merhaba hocam. ben iki yıldır idrara sık çıkıyorum. şuana kadar detrusitol, toviaz, vesicare, buscopan,kinzy, betmiga ve xatral kullandım. geçen yıl en çok betmiga ve xatralı kullandım. bunları kullanırken en iyi olduğu dönemde bile gece iki kere lavaboya gidiyordum. bu yıl şikayetlerim iyice arttı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penisde kasinti

    Merhabalar hocam ,benim penisimin bel kismi bazen cok kasiniyor ve kucuk kucuk su topluyor,sonradan kendiliginden geciyor kolonyayla yikiyorum bir gunde geciyor sebebi ne olabilir tsk ler birde ilac yada krem ismi verebilirmisiniz kasinti icin.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ünal Öztekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar sorunu

    Hocam yaklaşık 2 yıldır sık idrara çıkma aniden sıkışma hissi gibi şikayetlerim var çok doktora gittim kimi iyi huylu prostat kimi kronik iltihap dediler ilaç kullandım 2 yıldir bi yere giderken bile gözüm lavabo arıyo bu psikolojiden sosyal hayat kalmadı seyahat edemiyorum sizce sorun ne ve size mu...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eyyüp Sabri Pelit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli idrar hissi

    Merhaba bendede sürekli idrar hissi var 3kere sistoskopi yapıldı 1kere ürodinami yapıldı 1kerede botox yapıldı kullanmadığım ilaç kalmadı gitmediğim ürologta kalmadı hala devam ediyor rahatsızlığım geçmiyor idrar hissim bir türlü enfeksiyon falanda yok bir doktor elmiron veriyor intersistiyel sistit...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Üroloji soru

    Merhaba babam 93 yaşında. düşmeye bağlı kafa travmalarıyla ilgili birçok ilaç verildi hepsi ayrı yan etki yaptı idrar yollarında iltihap çıktı ve ayaklarının üstleri şişiyor üre dendi piyoleseptil ve cipro verildi.şuanda ayrıca kalp tansiyon ilaçlarıyla birlikte gabaset verildi başı için.ayakların ş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yaşar Issı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x