Merhaba! üç aydır sulian adlı ilacı kullanıyorum. bana obsesif bozukluk tan

  • Merhaba! Üç aydır Sulian adlı ilacı kullanıyorum. Bana obsesif bozukluk tanısı konuldu. Duyusal halüsinasyonlarım var; kafamda bir tabaka hissediyorum, kafama ve yüzüme sanki bir şeyler sürtünüyor ve kafama sanki o tabaka batıyor; ellerimde ve bacaklarımda titreme var. İlaca devam edeyim mi? Bunların, bir organın az çalışması durumunda ortaya çıktığı; biraz da benim mükemmelliyetçi karakterimden dolayı ortaya çıktığı söylendi. Sizce bunlara gööre başka bir sorun var mı? İlaç dışında bir şey yapabilir miyim? Bu kafamdaki sürtünme hissi ve bacaklarımdaki titreme Sulian adlı ilaçla yok olur mu? Teşekkürler...

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba mustafa bey. malesef size ilaç konusunda yardımcı olamam çünkü psikiyatrist değilim, bu konuda bir psikiyatrist doktor size daha doğru bir cevap verebilir. obsesif bozukluk genelde ilaçla birlikte tedavi edilen, ilaç tedavisinin kolaylaştırıcı etkisi olan bir durum olmakla beraber semptomlar çoğunlukla sizin yaşadığınız stresle, belki geçmişteki travmatik, sizi üzmüş olaylarla da tetiklenir, artar, azalır. bu durumda yaşadığınız sıkıntıyı kontrol altına almanız için eğer sizi hayatınızda rahatsız eden, stres yaratan unsurlar varsa (kendinizle veya çevre ile ilgili) bunları anlamak ve sizin bunlarla daha iyi başa çıkmanızı sağlamak kendinizi çok iyi hissetmenize yardımcı olacaktır. sizi tanımadan ve sizinle ilgili detaylı bilgi edinmeden size daha geniş bir cevap veremem fakat yine de yaşadığınız durumla ilgili ilaç tedavisinin yanı sıra bir uzman psikologla da terapiye devam etmenizi öneririm.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x