Merhaba ramazan bey yaklaşık 1,5 yıldır anti deprasan ilaçlar kullanıyoru

  • merhaba ramazan bey yaklaşık 1,5 yıldır anti deprasan ilaçlar kullanıyorum.son 10 ay içindelustral 100 lük ile beraber rexapin kullandım.5 ay önce reksapin i 2 ay öncede lustralı bıraktım.dr la da artık görüşmüyorum. sorunum şu:ilaçları doz azaltarak kestiğim halde hafta da bir sıkıntılar yaşıyorum.ani hareketler yaptığımda bir denge sorunum oluyor ve ağzımda tuhaf bir tad değişikliği elektrik çarpar gibi his oluyor.lustral dan 50 liğin yarımını aldığımda bunlar geçiyor. 1 hafta normal herşey sonra tekrarlıyor. zamanla geçer mi diye bekliyorum ama 3 gün dür sıkıntım devam ediyor inatla lustral almıyorum .ne yapmamı önerirsiniz.teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Melek hanım merhabalr organizman ilaçsız duruma uyum sağlamaya çalışıyor. gittikçe azalacak. önemli olan 1,5 yıl önce sana ilaç kullandıran sorunu ya da onun temelini çözmek, bunun içinde bir psikolog (ilaçsız) desteği almanı tavsiye ediyorum. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 3 / Oy veren : 1 kişi

.
x