Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Merhaba kanda pıhtılaşma problemim yüzünden 3 tane tekrarlayan düşüklerim v

  • Merhaba Kanda pıhtılaşma problemim yüzünden 3 tane tekrarlayan düşüklerim var.Son üç aydır ecopirin ve elevit pronotol kullanıyorum ve son iki aydan beri adetimden iki gün önce kahverengi akıntım geliyor sonra adet kanamam başlıyor.Rahimde bir enfeksiyon olabilir mi? Buna rağmen adetlerim düzenli. Hamile kalmamı engelleyen bir durum mudur? Daha 3 hafta önce vajinal ultrosonla kontrol edilmişti. Kist olmuş olsa doktor bunu görememiş olabilir mi? Kullandığım ilaçlardanda kaynaklanan bir durummu?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba!. içinizin rahat etmesi ve düşüklerinize ışık tutması açısından ,tanısal histereskopi(rahim içinin gözle görülüp değerlendirilmesi) yaptırmanızı ve ayrıca bir genetik uzmanı ile görüşmenizi tavsiye ederim. tekrarlayan düşüklerin bazen genetik nedenleri olabiliyor. 3 hafta önceki usg de kist olsa görünürdü; endişelenmeyin. ayrıca histereskopi adet öncesi kahverengi akıntınızın sebebini anlamamıza da yardımcı olacaktır. iyi günler

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x