Merhaba iyi akşamlar ben paxera adlı ilac kullanıyorum 10 mg yaklaşık 1 ay

  • merhaba iyi akşamlar ben paxera adlı ilac kullanıyorum 10 mg yaklaşık 1 ay gnde bir tane içtim fakat doktor 1,5 mg yükselti sonra iş 20 mg paxerayı verdi.benim rahatsızlığım şu şekilde bşladı ağlama krizleri,kendime olan güvende azalma,toplumda konuşamama biraz hızlı konuşuyorm.babamla bir kere kavga ettim ve sinir kirizi qeçirdim doktora gtmedim ilaç bana uyku yapıyor ve intihar etme eğilimi oluyor.sınava hazırlanıyorum doktor strs yapmıssn dedi ilac konusunda ne yapmalym .uyuynca snki rhtlyrm

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba tuğba, öncelikle ilaçlar hakkındaki endişelerini mutlaka doktorunla konuşmalısın. tıbbı tedavinin yanında bence psikoterapide alırsan sosyal ortamlarda yaşadığın sorunlar sosyal problemler ve aile içinde yaşadığın sorunlar konusunda sana yardımcı olabilir. copemdestek ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

.
x