Merhaba hocam! uzun zamandır hayattan keyif alamama, mutsuzluk, karamsarlık

  • Merhaba Hocam! Uzun zamandır hayattan keyif alamama, mutsuzluk, karamsarlık, günlük sorumluluklarımı yerine getirmede enerjisizlik şikayetlerim vardı. Bugün psikiyatriye gittim. Depresyon dedi ve losiram verdi. İlk 20 gün 10 mg sonraki zamanlarda 20 mg almamı söyledi. İlk başlarda mide bulantısı, baş dönmesi, iştahsızlık, intihar eğilimi gibi durumlarla karşılaşacakmışım. Ayrıca 4-5 yıl ilacı kullanmam gerekecekmiş. Araştırdığıma göre ilaç bağımlılık yapmıyor ama neden o kadar uzun süre kullanmam gerekiyor? Ve bu saydığı yan etkiler beni korkutuyor. Ama ilacı bırakmamam gerektiğini söyledi doktorum. İlacı o kadar araştırmama rağmen bana iyi gelecek etkilerinin ne olduğunu bulamadım. Bana nasıl iyi geleceği hakkında bilgilendirir misiniz? Şimdiden teşekkürler...

  • Doktor Cevabı:

    Demet hanım o kadar uzun süre kullanmaya gerek yok bir de bahsedilen yan etkiler görülecek diye bir durum yok

    tarihinde cevapladı.
  • Teşekkürler hocam! Peki kısırlık yaptığı doğru mu?

Bu soruya oy verin :

.
x