Merhaba hocam ilaç kullanırken özellikle mide ilacı kullanırken süt

  • merhaba hocam ilaç kullanırken özellikle mide ilacı kullanırken süt ve süt ürünlerini (yoğurt peynir vs.) tüketmek ilacın etkisini azaltır mı?

  • Doktor Cevabı:

    Sn güngör mide ilaçlarının tamama yakını aç karnına verilir. diğer ilaçların ise bir kısmı gıdadan etkilenir, buna süt ürünleri dahil. cevap hangi ilaç olduğuna bağlı. geçmiş olsun prof dr e tankurt

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Vajinal akıntı

    Hocam merhaba. bundan 4 ay önce sarı akıntı problemim için doktora gitmeye başladım ve hala kurtulamadım. başlangıçta gynomax fitil ve sineral film kaplı tablet kullandım akıntım yeşile döndü tekrar gittim muayene oldum mantar dedi doktor ve üç adet fluzole 150 mg ilaç bir adet zalain fitil ve exode...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal kaşıntı

    Merhaba hocam,her yıl düzenli kontrollerimi yaptırdığım halde 9 ay önce hpv lsil sonucu çıktı. 6 ayda bir takip önerildi. 2 hafta önce vajinal kaşıntı başladı. henüz test sonuçlarım çıkmadı ve ben çok endişeliyim. bu kaşıntı kötü bir durumun habercisi mi yoksa başka bir şeyden mi kaynaklanıyor. ağrı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antibiyotik kullanımından sonra vajina sorunları

    Hocam merhaba , tekrar rahatsız ediyorum kusura bakmayın :) 15 yaşındayım ben mart 'ın son haftası adetliyken augmentin 1000 mg kullanmıştım adetim 1 gün sonra bitmişti . ama ben ilacı kullanırken vajinada yanma , oturuken batma ve bazen de kaşınma hissi vardı . adetim bittikten 2 gün sonra 2 defa l...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x