Merhaba hocam. cinsel ilişki öncesi kız arkadaşımın isteği üzerine emla kre

  • Merhaba hocam. Cİnsel ilişki öncesi kız arkadaşımın isteği üzerine EMLA KREM kullandım( lokal olarak penis üzerine uyguladım uyuştuktan sonra yaklaşık 5 dk sonra bol su ıle yıkadım, çok mu sürdüm blmiyorum).Kremden sonra his kaybı, geç bosalma, sertleşememe ve insel isteksizlik problemleri oluştu.8 aydır var. bunun adı iktidarsizlık olabilir mi? iktidarsızlık ise tedavisi nedir? kaybedilen his kaybı kreme baglı mıdır ve geçici mi yoksa kalıcı bir durum mudur? his kaybı geri gelir mi? geç boşalmamın ve sertlik kaybı sebebi bu krem olabilır mi(erken boşalma vardı)?penisimde o eski dolgunlugu hissedemiyorum.o eski cinsel şehvet yok. yaşım 24 hocam doktora gıttım organık bı sebep olmadıgını söyledi test sonuçlarına göre ve testo caps verdi.krem konusunu söylememiştim , çünkü aklıma bile gelmemişti.internetten kreme baktım ve yan etkılerınde ıktıdarsızlık yazdıgını gordum korktum. hocam yardım edın lutfen yol gösterin buna hazır değilim yaşım cok genç. şimdiden teşekkür ediyorum hocam

  • Doktor Cevabı:

    Sorununuz kreme bağlı oluşmamıştır. eğer sıkıntılarınz devam ederse npt dediğimiz 1 gece hastanede yatarak ereksiyonların süre ve şiddetinin araştırıldığı testi yaptırabilirsiniz. bu testle sorununuzun psikolojik olup olmadığı anlaşılabilir.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x