Merhaba hocam.babam 65 yaşında.son 2 aydır gece sık ve ağrılı idrara çıkma

  • merhaba hocam.babam 65 yaşında.son 2 aydır gece sık ve ağrılı idrara çıkma şikayetiyle dr.a gittiğinde PSA sı 7.80 çıktı yapılan biyopside benign prostat çıktı. doktorumuz *prostagood, *teranar, *suprax ı yaklaşık 4 ay kullanması gerektiğini söyledi.ilaçları kullanmaya başlayalı 15 gün oldu.ilk gün bayağı sarsıldı.daha sonrasında prostat ile ilgili şikayetleri azaldı fakat,sürekli bir uyku halinde.neredeyse günde 3-4 saat uyanık kalıyor.biyopsi sonucunu bekleme süreci oldukça sıkıntılı geçti.ailecek acabalarımız oldu.ve babamda bu süreçte kendini hasta olduğuna fazlaca inandırdı.şimdilerde biz babamı uyandıramaz olduk.hasta olduğuna kendini o kadar inandırmışki psikolojik olabilir mi yoksa gerçekten ilaçların bilmediğimiz yan etkilerinden uyku hali mümkün mü.sizden ricam nasıl bir yol izleyeceğimiz konusunda bizi yönlendirmenizdir..değerli vaktinizi ayırıp vereceğiniz bilgiler için şimdiden sonsuz teşekkürler hocam..kolay gelsin..(bu arada suprax ı 5 gün kullandı ve bıraktı)

  • Doktor Cevabı:

    Bidiğim kadarıyla ilaçların uyku yapma hali gibi yan etkisi yok. ateşi ,şu anda hemogram , üre , kreatinin , idrar tahlili gibi bir çok tetkik yapılarak uyuklama halinin bir takım hastalıklardan olup olmadığına bakmak gerekir. eğer bunlar normal ise psikolojik olabilir. bu nedenle tetkiklerinizi yaptırabileceğiniz bir hastaneye başvurmalısınız. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x