Merhaba hocam, 8 yıldır tinea versicolor rahatsızlığım var. her yıl bu raha

  • Merhaba Hocam, 8 yıldır tinea versicolor rahatsızlığım var. her yıl bu rahatsızlık tekrar ediyor. Her defasında Oceral spray tavsiye ediliyor, yaklaşık olarak 3 hafta bu ilacı kullanıyorum, ilk haftanın sonunda rahatsızlığım ortadan kalkıyor ancak bu rahatsızlık tekrarlıyor. Kullandığım ilaç kısa vadede hızlı çözüm oluyor. Bu konuda önerebileceğiniz bir tedavi yöntemi var mı? havalar ısınmaya başladığında biliyorum ki bu rahatsızlık tekrar ortaya çıkacak. Şimdiden alabileceğim bir önlem var mı?

  • Doktor Cevabı:

    Sayın ilgili, hastayı görmeden ilaç tavsiye etmem mümkün değil.zaten bu doğru da değil. çünkü bir takım yanlışlıklara sebep olabilir.ama eczaneden başka bir mantar ilacı alıp sürebilirsiniz.. tekrarlamasının sebebi hastalığın tam geçmemesidir.sağlıklar dilerim. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye mütehassısı) cep **** 466 ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x