Merhaba doktorum hemeroidim oldugunu soyledi ve nerisona c kremini verdi as

  • Merhaba doktorum hemeroidim oldugunu soyledi ve NERISONA C kremini verdi asiri bir kasintim oluyordu bu krem kasintimi azaltti. Ancakmakat deligimin hemen arkaya dogru girisinde elime oynattigimda oynayabilen yuvarlak top gibi bir cisim geliyor. Buna benzer toplar vucudumun baska yerlerinde bazen olur ve gecerdi (kol bacak kulak burun gibi) ama hic makatimda olucagi aklima gelmezdi. 1) Acaba sorun basurdan yada kasintidan olabilirmi? Bazen makatimdan disariya kil cikiyormus gibi hissediyorum bakiyorum hic birsey olmuyor. Basurumun buyuklugude cok kucuk baslangicmis zaten dedigine gore doktorumun. Kremi bitir gecmezse gel demisti bu oynayan cisim icin gitmek istemiyorum. Sizin onerileriniz dogrultusunda haraket edecegim. 2) Makatimin icinde basurum ama etrafi ve disi kasiniyor hatta kasimaktanmi bilmiyorum sisiyor kizariyor ve bende ici kasininda kremi makat icinede suruyorum. Acaba bu topa benzeyen oynar cisim bu kremden olmus olabilir mi?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, anlattığınız muhtemelen tromboze olmuş, yani tıkanmış bir dış hemoroid pakesi. zaman içinde küçülecektir. ancak nerisona c kortikosteroid içeren bir deri kremidir. hemoroid tedavisinde yeri yoktur. proctoglyvenol kullanmanızı öneririm. saygılarımla..

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x