Merhaba doktor bey yaklaşık 1.5 yıl önce izmir hakan akman ağrı merkezinde

  • Merhaba doktor bey yaklaşık 1.5 yıl önce izmir hakan akman ağrı merkezinde bel fıtığından dolayı lazer yöntemiyle operasyon geçirdim.doktorum bel fıtığımın anksiyete bozukluğuna bağlı olduğunu ve cipram kullanmamı önerdi.ben cipramı 2 ay sonra bıraktım ve 1 yıl olmasına rağmen ne ağrılarım geçti ne de bacağımdaki uyuşukluk...doktorum cipram ı bıraktığım için olduğunu söyledi.şimdi 3 aydır cipram kullanıyorum ama bacağımaki uyuşukluk hala devam ediyor cipram kullanmalımıyım . şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun öncelikle, ağrı cerrahisiyle uğraşanlar bazen cerrahi düzeydeki fıtıklarada lazer yapabiliyorlar, sonuç olarakta ne şikayetleriniz geçiyor, ne yapılan işlemden bir fayda buluyorsunuz. benim size tavsiyem antidepresan ilaçları kullanmayı bırakıp yeni bir bel emarı (lomber mr) çektirin ve sonuçlarını bir beyin cerrahına gösterin, isterseniz banada getirebilir veya gönderebilirsiniz. saygılar...

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x