Merhaba doktor bey ben mirena spiral taktırdım diğer spirallerle kanamam ç

  • merhaba doktor bey ben mirena spiral taktırdım diğer spirallerle kanamam çok oluyor diye. ama mirenaylada aynı sorunu yaşıyorum doktorum bir kaç ay azar azar yapar dedi ama 6 ay oldu. önceleri metiler diye bir hap verdi bu kanamamı dahada çok arttırdı. şimdi ise ginera diye doğum kontrol hapı var onu kullanıyorum. önceleri o etkiyi verdi kanamayı kesti ama bu ay hiçde aynı etkiyi yaratmadı. herhangi başka bir problemim yok. herşey normal. bana yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla

  • Doktor Cevabı:

    Eger 3-4 ay giderek kanamaniz azaldi da sadece bu aya ozgu olarak arttiysa sebebi baska olabilir. ama 6 aydir durum boyle ise mutalak kontrol olmaniz gerekir, mirena yerinden kaymis olabir ya da myiyomunuz ya da bir kistiniz olabilir

    tarihinde cevapladı.
  • merhaba doktor bey cevabınız için teşekkür ederim muayene oldum spiral yerinde herhangi bir kist veya miyom yok. doktorum demek ki bünyenize uygun değil çıkartma kararı aldı. takıldığından beri böyle. haplada işin espirisi kalmaz zaten. saygılarımla

Bu soruya oy verin :

.
x