Merhaba, bundan 1 ay kadar önce nabzım, gün içinde önce 60 sonra 55 akşam

  • Merhaba, Bundan 1 ay kadar önce nabzım, gün içinde önce 60 sonra 55 akşam üstü 50lere kadar. Akşam 40a kadar düştü. Böyle olduğunda kendimi çok bitkin hissediyorum ayrıca başdönmesi ve bulantısı da oluyor. Sanki başımın bir tarafı karıncalanıyor gibi oluyor. Kendimi biraz daha toparladığımda acil servise gittim. Fakat o anda nabzım 66 ydı. EKG çekildi. Birşey olmadığı söylendi. Serum verildi ve eve geldim. 1 hafta sonra Holter takıldı. Holter takıldığında ben kendimi gayet iyi hissediyordum. Holterde taşikardi 135, bradikardi 38 (sabah 04:45) Kardiyolog yaşım için bu değerlerin kabul edilebilir olduğunu söyledi. 1 ay sonra yani bugünlerde yine aynı problemi yaşıyorum, nabzım gün içinde 57 -63 arasında değişiyor. Kendimi yorgun, bitkin hissediyorum. 1 yıl önce hipofiz adenomu ameliyatı oldum. Hala hormon tedavisi görüyorum. (dotinex) Fakat dostinexi 2 aydır almıyorum. Hormonlardan dolayı nabız düşmesi olur mu? Nelerden dolayı olur? Benim ne yapmam gerekir? Teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Tiroid hormonları ve kortizol düzeyi kontrolü uygun olur. sizi takip eden doktorunuza danışmanız iyi olur.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x