Merhaba. bipolar bozukluğu teşhisi konuldu 3 ay once kadar. topamax ve auro

  • merhaba. bipolar bozukluğu teşhisi konuldu 3 ay once kadar. topamax ve aurorix verdi doktorum. ancak, uğraşmam gereken çok şey çıktığı ve normal hissettiğim için doktora gitmeyi ihmal ettim, ilaçlarımı kullanmayı da. şimdi tekrar kullanmaya başladım. 2 gündür topamax kullanıyorum ve ellerimde uyuşma, panik duygusu, mide bulantısı gibi yan etkiler gözükmeye başladı. araştırdığım kadarıyla birçok yan etkisi var, bunlar ne zaman geçer, devam etmeli miyim?okuma ve yazmayı etkiler mi?tesekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sayın kardelen hanım, yan etkiler 1 hft. kadar geçer ancak bir an evvel doktorunuzla irtibata geçin ve bağlantınızı koparmayın çünkü tedavi süreci takip gerektiren bir süreçtir. kendinizi iyi hissetmeniz amaçtır ancak tedaviyi sonlandırma kriteri değildir.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x