Merhaba. benim 2 tane sorum olcaktı. bir tanesi yüz kızarması. insanlarla k

  • merhaba. benim 2 tane sorum olcaktı. bir tanesi yüz kızarması. İnsanlarla konuşurken, özellikle de ilgi benim üstümde olunca yada ortamına göre acaip yüzüm kızarıyor. iş yaşamında bu durum beni çok olumsuz etkilemeye başladı. psikoloğa gitmem gerekiyor sanırım ama sizin yardımınız mümkün mü? 2.konu cinsel isteksizlik hakkında. bunun üstesinden gelmek için Virigen adlı bir ilacı 1 hafta süreyle günde bir kez yarım adet kullanmam önerildi. bunu kullanmanın bana bir zararı olur mu?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, öncelikle buradan size doğru yönlendirme dışında bir yardım edebilmek olası değil, mutlaka bir psikiyatrik muayeneden geçmeniz gerekiyor. yüz kızarması sosyal anksiyete bozukluğu ile ilgili ya da tamamen yapısal olabilir. cinsel isteksizlik ise özellikle kadında öncelikle psikolojik nedenlerle ilişkilendirilir. ilaçla düzelebilecek organik bir neden olması çok düşük olasılıktır. bu nedenle yine bir psikiyatri muayenesi önereceğim. kolaylıklar dilerim.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x