Merhaba. ben yaklaşık 4-5 yıldır panik atak,ankesitiye bozukluğu teşhisi ko

  • merhaba. ben yaklaşık 4-5 yıldır panik atak,ankesitiye bozukluğu teşhisi konuldu. 3-4 sene tedavi edici anti deprasanlar kullandım . iyileşmiştim. ancak şimdi görev yerlerimdeki sorunlar nedeniyle yeniden arttı. baş edilemez hale geldi. hayatımı sürdrüremez oldum. antidepresanlar daha çok arttırıyor. baş dönmesi ve bayılma hissi ortaya çıktı. xanax iyi geliyor sadece.4-5 aydır xanax ve dideral kullanıyorum. onlarla rahatlayabiliyorum. ben bu ilaçlaraı ne kadar daha kullanmalıyım ve yan etkileri varmıdır. tam tedavi mümkünmüdür. tşk.

  • Doktor Cevabı:

    Hakan bey, ben piskolog olduğum için ilaçlarla ilgili sorularınıza cevap veremem. ancak her ilacın uzun vadede organlar üzerinde olumsuz yan etkileri vardır. bunu bilmelisiniz. ayrıca benim yaklaşımıma göre ilaçlar kişinin terapi ile sorununu çözebilecek düzeyde rahatlamasına yardım eder. sorunların altından kalkamadığınızda ortaya çıkan panik durumunu ilaçla bastırarak yok edemezsiniz, arkasında yatan çözülmemiş başka sıkıntılar vardır. önerim ilk fırsatta bu sıkıntıların neler olduğunu araştırıp çözebileceğiniz bir piskoterapi sürecine başlamanız. yakınınızda bir uzman yok ise online terapi yapıyorum, benimle bağlantı kurabilirsiniz. 0538 912**** ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x