Merhaba, ben sürekli olarak kansızlık yaşıyorum. ilaç kullanımı bittikte

  • Merhaba, Ben sürekli olarak kansızlık yaşıyorum. İlaç kullanımı bittikten sonraki 6 ay sıkıntım olmuyor ancak 6 ay sonra tekrar düşmeye başlıyor. En son yaptırdığım tahlilden sonra bu sefer **** **** B12:332 ****,3 H**** H**** **** ****,6 LENFOSİT#:1,45 EOZINOFİL#:0,11 BASOFİL#:0,04 Folik ****,4 Birde kollarımda gittikçe artan kırmızı noktalar oluşuyor. Kansızlığımın artmasıyla noktalar daha da artıyor. Deri üzerinde herhangi bir çıkıntı yok tamamen deri altındalar ve iki kolumda da sayılamayacak kadar çoklar. Bağlantısı olup olmadığını bilemiyorum ancak sürekli aynı ilaçları kullanıyor olmak sanırım çözüm olmuyor. Ben mi büyütüyorum yoksa önmeli bir durum olabilir mi bilgilendirebilirseniz sevinirim. Teşekkürler,

  • Doktor Cevabı:

    Alt-üst gis endoskopi yapılabilir. adet düzensizliğiniz (aşırı kanama) varsa kadın doğum bl.e gidebilirsiniz. emilim kusura varsa im demir preparatı kullanılabilir. yapacağınız bir hematoloji uzmanına gitmek. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x