Merhaba ben 35 yaşındayım.5 yıllık evliyim.kalp ritim bozukluğu tedavisi gö

  • merhaba ben 35 yaşındayım.5 yıllık evliyim.kalp ritim bozukluğu tedavisi görüyorum.vasoxen isimli (5 mg) haptan her gün çeyrek ölçüde alıyorum.ata sıra kalbimde motor teklemesine benzer ritim bozukluğu oluyor.ama ilaç kullanırken bu durum daha az oluyor.ayrıca bu ritim bozuklugunu omuz ve boyun fıtıkları tetikler mi,birde cinsel isteksizlik duyuyorum.bu hap böyle bir durum yapar mı kalp rahatsızlıgıyla ilgili olabilir mi,yoksa ürolojik bi problemmi?cevabınız için simdiden teşekkur ederım.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba mehmet bey. vasoxen gibi diğer ilaçlar da uygun etkiyi gösterecekleri dozda üretilirler. vasoxen gibi bir ilacı çeyrek dozda almanızla hiç almamanız arasında ben bir fark göremiyorum. siz şu an neredeyse hiç ilaç kullanmıyor gibisiniz. bazen günde ikiye bile çıkmamız gerekiyor, çeyrek dozun hiçbir anlamı yok. doktorunuza danışın ve böyle çekinilecek özel bir sorun yoksa, bence tam dozda kullanın. ritm bozukluğuna boyun fıtığının özel bir etkisi yoktur, ama vücuda sıkıntı veren ve sizi rahatsız eden her şey , strese neden olarak ritm bozukluğunu tetikleyebilir. cinsel isteksizliğe gelince, genellikle psikolojik kökenlidir. vasoxen'den kaynaklanması imkansız değil ama çok uzak bir ihtimal. kaldı ki, vasoxen bu konuda benzer diğer ilaçlardan daha güvenli oluşu ile bilinir ve tercih edilir. geçmiş olsun dr. sinan coşkun turan, ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x