Merhaba,babam 5 ay önce vefat etti.annem de tek başına kalınca biraz yalnız

  • merhaba,babam 5 ay önce vefat etti.Annem de tek başına kalınca biraz yalnızlık hissi oldu.Yüksük tansiyon var kendisinde.Doktora gittiğinde kalp çarpıntısı olduğunu söylediler.ilaç falan verildi yalnız kendisi ilaçları kullundıktan sonra ilaç dokunduğunu söyledi.doktorlar da psikolojik olduğunu ve psiikatr gitmesi gerektiğini söyledi.O na da gittik yine aynı.Bu dokunma yalnız mide şeklinde değil.Başının yandığını ve vücut yanması bır de iştahsızlık.baş ağrısı yok yalnız yanma var risk nedir??tşk

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar... geçmiş olsun...ve başınız sağolsun... anlattığınız şikayetler depresyona bağlı olabileceği gibi başka bir hastalığın belirtisi de olabilir. bence öncelikle dahiliye hekimine başvurun. şeker,tiroid ve kolesteroller bakılmalı. ardından beyin tomografisi yapılarak hastanın muayenesi yapılmalı. sonrasında eğer bu tetkikler temizse o zaman depresyona yönelik ilaç verilebilir. iyi günler...

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x