Merhaba, 2 hafta önce gözde kızarma, batma ve göz altında yapışkan bir i

  • Merhaba, 2 hafta önce gözde kızarma, batma ve göz altında yapışkan bir iltihapla başlayan bir göz rahatsızlığım oldu. Doktor konjonktivit olduğunu söyledi ve günde 3er kere okacin ve efaminol verdi. 1 hafta sonra kontrole gittim bu sefer de okacini exocin yaptı ve dozunu 4'e çıkardı ve gözümde sabahları oluşan kırmızılıklar için refresh tears verdi. 2. hafta da geçmeyince başka bir doktora gittim o da bunun adviral konjonktivit olduğunu söyledi ve günde 4 kere kullanmak üzere dexa-sin ve protagent verdi. ve 2 kere de okacin kullanmamı söyledi. Dexa-sin kullandığımda da gözde yanma oluyor. Göz kapağımın üstünde hafif bir şişlik ve gözdeki kızarıklık devam ediyor. Ne yapmalıyım? Teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Tablo oldukça karışmış. görmeden ne yapacağınızı söylemek mümkün değil ancak bu kadar sık ilaç değiştirmek de doğru değil. bence son kullandığınız ilaçları kullanmaya devam edin. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x