Merhaba 15 gün önce bacağımın 3 kısmında kırmızı lekelr çıktı ama sadece sa

  • merhaba 15 gün önce bacağımın 3 kısmında kırmızı lekelr çıktı ama sadece sağ bacağımda bu kırmızılıklar yuvarlak şeklinde önce yara gibi sonra dökğnğ gibi kuru bunun nedeni cilt kanseri olabilrmi doktora gidicem ama cilt kanseri diye korkuyorum bu ne olabilir cevaplarsanız teşkkürler

  • Doktor Cevabı:

    Gamze hanım geçmiş olsun. görmeden bir şey söylemek çok zor. mutlaka bir dermatoloğa görünmelisiniz. ona göre tekrar konuşuruz. sevgiler..

    tarihinde cevapladı.
  • doktor hanım merhabalar doktora cildim için gittim cildimde kırmızı yuvarlak ay şeklinde lekeler çıkıyodu doktor stresden dedi ama tahlil falan yapmadı hala bi kaç yerimde çıktı bu cilt kanseri olablrim lekeler bacağımda kırmızı yuvarlak şeklind eçıkıyo acı kanama kaşınma falanda yok teşekkürler şimdiden

  • Doktor Cevabı:

    Gamze hanım öncelikle geciken cevabım için kusura bakmayın. ama söylediğiniz şikayetleri görmeden bir şey söylemek çok zor. fakat güneşten korunmanızı taviye edebilirm. dermatoloğunuzun verdiği ilaçları kullanmalı ve tavsiyelerine uymannızda fayda var. sevgiler...

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x