Meraba .ben uzun yıllardır antideprasan ilaç kullanıyorum kullanmadığım ila

  • meraba .ben uzun yıllardır antideprasan ilaç kullanıyorum kullanmadığım ilaç kalmadı en son lustral ve desyrel kullanıyodum bu ilaçlar mideme zarar verdi..sabahları mide bulantısı yapıyodu bıraktım ilacı hala yapıyor..doktor şimdide welbutrin 150mg yazdı..ama bu ilacıda yan etkisi olur diye korktum alamadım..bitkisel kapsüller aldım faydası olur diye..sarı kantaron ve kedi otu kapsülleri aldım 4 gündür kullanıyorum..bi etkisini hiç hisetmedim şimdiye kadar sizce welbutrin 150mg ile bu bitkisel kapsülleri kullanabilirmiyim..veya ne yapmalıyım hangisini kullanmalıyım.aslında benim ilk doktora başvurma nedenim kekemelikdi ama bu ilaçlar hepten hasta yaptı beni..ne yapmalıyım hocam lütfen yardımcı olun..bu kullandığım ilaçlardan lustral ve desyrel den hangisi mide bulantısı yapmış olabilir.

  • Doktor Cevabı:

    Sarı kantaron ile antidepresan ilaçları birlikte kullanmamanızı öneririm. ne kadar süre kullandığınızı bilmiyorum ama lustral başlangıçta bir miktar bulantı yapabilir ama genelde kullandıkça bu yan etkisi azalır.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x