Meme akıntısı ve agırısı

  • İyi günler hocam benim sağ memenin üst kısmında sertlik var ve ağırı yapıyor birkaç kez kanama oldu meme başından ve etrafında morluk oluşuyor koltuk altında agırı oluyo 22 yaşındayım sizce sebebi ne olabilir

  • Doktor Cevabı:

    Mastit denilen meme iltihaplarının bir çeşidini yaşamışsınız sanırım, tam teşhisi koyabilmek için biraz daha ayrıntılı bilgi gerekir adresinden doğrudan msj yazabilirsiniz

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam ama yani mastit genelde emzirmeden oluyo benim daha çocugum yok

  • Doktor Cevabı:

    Sizin söylediğiniz laktasyon mastitidir, emzirme döneminde oluşur ama emzirme olmadan da mastit oluşabilir, değişik şekillerde oluşabilir: meme başı çevresinde olan periduktal mastit veya stresli dönemlerle tetiklenen ve memenin herhangi bir yerinde olabilen granulomatöz mastit denilen tipleri mevcuttur. size bir doktora muayene olup meme ultrasonografisi yaptırmanızı öneririm

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam doktora gittim dedi Bi sorun görünmüyor ama memeden beyaz süt akıntısı geliyo ve morarma devam ediyo

  • Doktor Cevabı:

    Süt şeklinde beyaz memebaşı akıntısı oluyorsa prolaktin isimli süt verdiren hormonunuz yükselmiş olabilir, ölçümünü yaptırırsanız iyi olur

    tarihinde cevapladı.
  • Gittim doktora iki defa sadece ultrasonografi yapıp gönderdiler bişey yapmadılar ilaç falan hiçbişey vermediler hocam iki doktorda ilgilenmedi ama yani agrı yapıyo ilgilenmiyolar kanama oluyo beyaz akıntı oluyo bişey yapmıyorlar birde bişey daha soracam hocam fazla öksürme ve balgam atmanın nedeni ne olabilir

  • Doktor Cevabı:

    Sigara içiyorsanız sebep olabilir

    tarihinde cevapladı.
  • Hayır hocam içmiyorum beni bu meme konusunda neye yönlendirirsiniz bi yardımcı olun ben bilmiyorum ne yapacağımı doktorlar virüsten mi ne ilgilenmiyolar

  • Doktor Cevabı:

    Ankaraya bana gelebilirseniz net konuşabiliriz

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam gelmek istetimde ben diyarbakırda oturuyorum biraz zor yani oradaki hastaneye gelmem hocam yani yaşım 22 evliyim 2 yıldır cocugumda yok acaba bundan kaynaklı olabilir mi 40 kiloyum hergecen gün zayıflıyorum ve halsizlik yorgunluğum cok fazla baş dönmeleri de oluyo

  • Doktor Cevabı:

    Prolaktin isimli hormon tahlilini yaptırın, sizi görmeden muayene etmeden uzaktan söyleyebileceklerim bunlar

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam Bi sorum olacak son bir aydır düzgün yemek yiyemiyorum çok çok az yiyorum ve tuvalete çıkamıyor ve çıkıncada kanama oluyo sebebi ne olabilir

  • Doktor Cevabı:

    Hemoroid veya anal fissür olma ihtimali var, tam olarak neden kanama olduğunun anlaşılması için detaylı muayene olmanız gerekir. bu konu benim çalışma alanım ile ilgili değil

    tarihinde cevapladı.

Ankara Genel Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Memede sislik

    Anladım hocam ozaman 6 ay oldugundami usg cektiriyim çok teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sizce nedeni ne olabilir?

    Merhaba 19 yaşındayım. geçen sene sağ mememin iç tarafında abse çıktı ve boşaltıldı. ultrasonla bakıldı ve bir şey çıkmadı. şimdi bir senenin ardından bu sefer de sol mememin aşağı iç tarafında abseye benzer ağrılı bir kitle var. i̇kinci kez tekrarladığı için kanserden çok endişeleniyorum. sizce ned...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erkan Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anal fissür

    Hocam merhaba, benim 3 aydır akut fissürüm oluşup iyileşiyor. ağrı asla yok cam çıkarma hissini sadece bir kere yaşadım genelde batma olunca fark ediyorum ameliyat sonrası gelişen kabızlık durumundan dolayı çok sık tekrarladı maalesef. proktoloji alanında uzman bi doktora gittiğimde ağrı olmadığı iç...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Tezcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Memede sislik

    Hocam bugün muayene oldum genel cerraha doktor elime birşey geldi dedi bütün usg lerime baktı bı sıkıntı yok dedi normal kontrol zamanında gel dedi doktor suphelense tekrar usg istermiydi çünkü normal kontrol zamanında gel dedi ben biraz endişelendim açıkçası üç ay önce usg çektirdim bir buçuk ay ö...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet duzenaizligi

    Doktor bey merhaba. adet gecukmemden dolayi tarlusol kullandim.biteli 10 gun oldu fakat baslamadi.emin oldugum halde yine de kanda gebelik yaptirdim negatif.gecen ay hormon tahlillerim,ultrason,smear hepsine bakildi,temiz.ultrasonda da hersey yolunda.hem bedenen hem psikolojik acidan cok rahatsizi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Memede sertlik

    Hocam merhabalar, 23 yaşındayım. bir kaç gün önce sol mememde koltuk altına doğru olan bölgede kendi kendime muayenede sertlik fark ettim. adet döngüm biteli bir hafta oluyor. ailemde meme kanseri öyküsü yok. ancak çok sert olması küçük olmaması ve özellikle kolumu yukarı kaldırdığımda ele rahatlıkl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ragıp Kayar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prostatik utri̇kul ki̇st

    Hocam merhaba bn 23 yaşındayim evli değilim. kronik hemotospermi (paslı renk), meni hacim azlığı (0.5 -1 ml) ve ağrılı boşalma ile doktora gittim. mr çekildi ve 10 mm büyüklüğünde hemorajik utrikul kist? denildi. bu prostat kisti için doktorum komplikasyon olarak ameliyat sonrası bir daha men...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme us i̇ncelemesi̇

    Merhabalar hocam, eşimin meme us incelemesi aşağıdadır. doğuda olduğumuz için imkanlar kısıtlı olduğundan dolayı size yazdım. şimdiden teşekkür ederim. bi̇lateral meme us i̇ncelemesi̇ her iki meme parankimi fibrokistik yapıdadır. her iki meme cilt - ciltaltı doku olağandır. sol meme...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kötü bir soruna mı işaret ediyor sizce nedeni nedir?

    Merhaba ben 19 yaşındayım bekarim. geçen sene sol mememin iç tarafında apse çıktı ve boşaltıldı. ve ultrasonla bakılmıştı bir şey yoktu. bir senenin ardından sağ göğsümün alt kısmında gene apseye benzer bir oluşum var şu an aynı şekilde. sizce bu kötü bir hastalık belirtisi olabilir mi, tekarladığı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Pelin Basım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kanser olma ihtimali?

    19 yaşındayım bekarim. geçen sene sol mememin iç tarafında apse çıktı ve boşaltıldı. ve ultrasonla bakılmıştı bir şey yoktu. bir senenin ardından sağ göğsümün alt kısmında gene apseye benzer bir oluşum var şu an aynı şekilde. sizce bu kötü bir hastalık belirtisi olabilir mi, tekarladığı için kanserd...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Beyza Özçınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6 ayda kitle olur mu

    Evet hocam fibroadenomlarım var 6 yıldır kontrol ediliyor. ama hocam yeni bir kitle çıkar mı 6 ayda ? ondan korkuyorum kötü huylu bir kitle çıkarmı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Komplike kist

    Komplike kist merhaba hocam,yas 34 kontrol amaçlı meme us çekildi,rica etsem siz de yorumlar mısınız?"biteral meme dokusu glanduler patternde izlenmektedir.biteral meme parankiminde udk ve periareolar alanlarda daha yoğun olmak üzere fkh ile uyumlu parankimal ekojenite değişiklikleri ve bazılari mi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Uğur Emre

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Memede kitle

    Hocam merhaba sonucumu yorumarmısınız meme ultrasonu: sağ meme iç ortada 10 mm çaplı düzgün kontorlu hipoekoik solid kitle izlenmektedir. sol meme üst içte10 mm çaplı lobule kontorlu hipoekoik solid kitle izlenmektedir.. sol meme üst dışta 10 mm çaplı basit kist izlenmektedir.. sol meme üst dışta 7...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İ. Ömer Harmancıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hemoraji̇k utri̇kul ki̇st?

    Hocam merhaba bn 23 yaşındayim evli değilim. kronik hemotospermi (paslı renk), meni hacim azlığı (0.5 -1 ml) ve ağrılı boşalma ile doktora gittim. mr çekildi ve 10 mm büyüklüğünde hemorajik utrikul kist? denildi. bu prostat kisti için doktorum komplikasyon olarak ameliyat sonrası bir daha men...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ele bulaşan sıvıyla hamile kalınır m

    Temmuz ayında partnerimin eline zevk suyu ( meni değil boşalmadı yani) bulaşmıştı o an fark etmedik ve 10 dakika kadar sonra elini vajinamda gezdirdi başka hiçbir ilişkimiz olmadı sonrasında adetim normalde de pek düzenli değildir ama bu sefer 2 ay gecikti gebelik testi aldım 1 hafta önce 2. çizgi n...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aykut Coşkun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x