Masif hemoptizi şikayeti ancak hastalık ne bilmiyoruz

  • mrb melih bey annem 53 yaşında 4 yıldır hemoptizi şikayeti var kanama olduğunda hastaneye götürdük defalarca mr çekildi mide kaynaklı olabilir vs yıllarca doktor doktor gezdik en sonki kanamada miktar çok fAzlaydı kanamadan 5 6 saat sonra tomografi çekildi cumhuriyet üni hastanesinde ciğerden çıktığını söyledi doktor serdar hastaneye yatırıp inceleme yapcağını söyledi fakat hiçbir inceleme olmadı hematoloji ye kan verildi onun dışında ciğerde bi problem yok dediler sefa beyde aynı şekilde hiçbir şey yapmadan bir hafta sonra çıkardık kanama hafif hafif devam etti bu arada bikaç yıl önce bronkoskopi de yapıldı ayşe didem tarafından ondanda sonuç normal denildi çaresiz kaldık istanbul a gitmeyi gerekli gördük bülent tutluoğlunu buldum buradan muayenehanesine gittik hastaneye göndrdi buradaki tomografi sonuçlarıyla cerrahpaşa girişimsel radyoloji doktoru anjio yaptı 3 saatlik bi işlem ile bronşiyal arter embolizasyonu yapıldı sonuçlar çıktı bülent bey e götrdük ancak ne teşhis ne de ilerde ne olcak hiçbir bilgi vermedi oda malesef kanama ara sıra devam ediyor.Sivastayken serdar bey ve sefa beye kanama olmadan önce gitmiştik yıllardır süren bi şikayet mide klk burun boğaz kalp her yere gittik sonuç alamadık bronkoskopi mr normal ama kan miktarı fazla iki su bardağı kadar diye anlatınca durumu pek kaale almadılar kanama olunca geli,n bakarız dediler oldu ne yazıkki inandırmk için şişeye koydukm bi miktarını fakat yine bi ilgi alaka yok istanbulda bülent bey yine ilgisizce hastaneye yönlerdirdi gerçekten çok acı insan hayatı bu kadar ucuz olmamalı ünideyken bi Proföser e muayene olmak aklımıza gelmedi aynı sorunu şimdi yine yaşadık yıllardır bi sonuç alamadık hastalık bu tedavi şu diyen olmadı netten toraks dergileri hasta öyküleri okumaktan gına geldi sanırım annem bronşektazi :) üni sayfasından isminizi gördüm burdan yazıp ön bilgi verip size ulaşmak istedim umarım yardımcı olursunuz.

  • Doktor Cevabı:

    Sayın gizem hanım, öncelikle geçmiş olsun derim. ben 15 eylül'de sivas'ta olacağım. hastanızla özel olarak ilgileneceğim. siz yapılan tetkikleri yanınızda getirmeyi unutmayın. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
  • saat kaç gibi gelelim randevuyu sizden mi hastaneden mi alalım

  • mrb doktor bey pazartesi hastanedemisiniz acaba.


İzmir Göğüs Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Cevabınız için şimdiden teşekkürler...

    Yumurtlama günümde bir yakınlaşmam oldu. reglerim düzenlidir. içeri giriş için zorladık ama olmadı başarısız olduk. boşalma falan olmadı. zevk suyuda az akmıştır çok kısaydı zaten fakat partnerimin elinde kendi zevk sıvısı varsa benim vajınama soktuğunda elinden,parmağından bu şekilde hamile kalabi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akciğere kaçma

    Doktor bey minik bir sakız çiğnerken yanlışlıkla yuttum,öksürme olmadı ama soluk boruma yapışmış gibi geliyor.elimi götürdüğümde elime gelen bir şey yok.arada öksüresim geliyor ve akciğerlerime doğru soğukluk hissediyorum.akciğerime gider mi gitmiş midir ben ne yapayım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tetonoz aşısı

    Hocam bu aşı beni ne kadar süre korur dün gece kafama yastığın fermuarı battı bunun için aşı gerekir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Timoma ameliyatı

    Hocam gaziantepte açık ameliyat önerildi. siz ne dersiniz. sizinle yapmak istiyoruz tedaviyi. kontrastli toraks bt ve pulmoner arterlere yönelik bt anjiografi tetkik tarihi: 22/05/2020 radyolojik bulgular: inceleme aksiyel planda spiral yöntemle, ivkme sonrası arteriel fazda ince kesitler...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Gebitekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Normal mi belirti

    Hocam, kızım yaşım 22 sabah ilk idrar turuncu denebilecek şekilde koyu geliyor.tepeden bakıldığında kırmızı gibi ama karşıdan bakınca yok o kırmızılık.su içince açık, bulanık sarıya dönüyor.idrar yaparken yanma şikayetim bir kez olmuştu şimdi yok, vajinal enfeksiyonum vulvada kaşıntım var çok hafif....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Turhal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tetonoz aşısı

    Hocam iyi akşamlar kolay gelsin. 22 yaşındayım 5 6ay önce acilde tetonoz aşısı vuruldum tek doz. dün elimi makine taşırken paslı vida deldi ama çok küçük bir delik neredeyse kan bile akmadı tekrar aşı vurulmam gerekir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı ve terleme

    Merhaba. hocam ben de 6-7 aydır kalbim hızlı atıyor, aşırı terlemem oluyor ve başımın arka tarafı bölgesel olarak ağrı oluyor arada. kabızlıkta eşlik ediyor genelde. kardiyolojiye gittim, sadece kalbimin hızlı attığını söyledi bir sebep bulamadı. aynı şekilde dahiliyeye gittim o da bir sebep bulamad...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lomber mr aşiri bel ağrisi

    Hocam merhabalar.hayirli bayramlar oncelikle ben gecen hafta asiri derece bel agrisi kalca ve baldir agrisiyla hastaneye gittim ve mr cekildi mr sonucum aşağıdaki gibidir. bu arada ayakta uyuşukluk ve güç kaybim var .acaba mr sonucum iyi mi kotumu çok ağrım var hocam. şimdiden değerlendirmen...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pes cavus tedavisi

    Merhabalar, 5 yaşındaki kızımda pes cavus olduğunu düşünüyorum. herhangi bir teşhis konulmadı fakat kendimde ve bazı akrabalarimda pes cavus ve pençe ayak benzeri yapılar var. kızım için nörolojiye mi gitmeliyiz size mi gelmeliyiz, bunun erken yasta bir tedavisi var midir? bize yön verebilirseniz ço...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Can Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kanser belirtisi

    Doktor bey ben size az evvel yazmıştım yanıt için teşrkkür ederim yalnız ben açıklamayı birax eksik yapmışım heyecanla.izninizle tekrar yazıyorum 22 yaşındayım..öne doğru eğildiğimde bazen sol kasığımın medialinde ve aşağı kısımda yani kemikle kaplı ön üçgen alanda sanki kitle varmış gibi geliyor ke...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Turhal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Over fallop ca

    Hocam rahatsız etmiyor.izninizle bir soru daha sormak istiyorum. eğer benim kitle şeklinde hissedeceğim bir tümör olsaydı başka bulguları da olur muydu.geçen ay bir kez kahverengi akıntım ve beyaz akıntıda kılcal damar şeklinde kan oldu, şimdi de hafif vajinal kaşıntım ve arada kötü koku oluyor o ka...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Over fallop ca

    Doktor bey ben 22 yaşındayım.pcos hastasıyım.öne doğru eğildiğimde bazen sol kasığımın altında sanki kitle varmış gibi geliyor kendime.en son 31 aralıkta kadın doğuma gitmiştim başka sebeple hiçbir problem yoktu.. bu son kitle hissi, aklıma kanseri getiriyor.over fallop rahim kanseri vb olmuş olabi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gırtlak kanserı

    Hocam yardım edın yaş 23 bende 2.5 aydın boğaz ağrısı var bugünlerde bıraz daha ağrı arttı gırtlak kanserimi polikinliklerde kapalı gıdemıyorum hastaneye çok korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Turhal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tahlil acil

    Hocam tıp öğrencisiyim annem 42 yaşında.halsizliği vardı rutin kontrolü sırasında tahlil yapıldı plcc değeri 99 yüksek (30-90) plcr 33(11-45)ve plt(301) değeri normal rdw cv 14 yüksek (12-13) fakat rdw sd normal 41 (39-45) hgb 12.8 mcv 80.8 mch 26.7 mchc 33(32-36) ferritin eskiden düşükmüş ancak yen...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Turhal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tahlil sonucu

    Hocam 39 yaşındayım kadınım haşimato hastasıyım demir 48 (60-180) demir bağlama kapasitesi 368 (155-300) hgb 13.1(12-16) hct 38.5 mcv 80.8(80-97) mch 27.3 (26-32) mchc 34 (31-36) rbc 4.79 (4.2-6.3) hocam sorun ne olabilir ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x