Mantar

  • ayak mantarı var bende ve Vücudumun bazı yerlerinde kabarcıklar da oluşuyor. Acaba mantar mı bulaştı? Kaşıntıyı ve mantarı yok etmek için ne yapmam lazım

  • Doktor Cevabı:

    Mantar tedavisi gerekir. kabarcıklar farklı olabilir. ayırıcı tanı gerekir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tuy dokulmesi ve yara

    Merhaba cok sevdigimiz siyah sokak kedimiz var adi karam 1.5 aydir bas ve ense bolgesinde tuyleri dökuldu ve kulak arkalarinda yaralar cikmis neden dir acaba

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mantar ve karaciğer

    Çok teşekkür ediyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mantar ve karaciğer

    Hocam merhaba dermatoloji doktorum bana tırnak mantarı için bir hap verdi.fakat ben mantar ilaçları karaciğer fonskiyonlarını bozduğu için kullanmak konusunda kararsız kaldım.kalıcı bir hasar bırakırmı sizce vücudumda.20 yaşındayım alt ast değerlerim ikiside 17. 3 hafta önce tahlil yaptırmıştım..b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seboreik kızarıklıgı

    Hocam merhabalar. seboreik dermatite bağlı burun bölgemde ve yanaklarıma doğru olan az bi bölgede kızarıklıklar mevcut. kullandığım medikal kremler var ancak tamamen geçmesini sağlayamıyorum bazen renk tonu açılıyor gibi olsa da sürekli o bölgeler kızarık. nemlendiriciler ve medikal kremlerle pullan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen vajinal enfeksiyon

    Vajinal enfeksiyon sorunu doktor bey merhabalar lütfen bu derde bir çare olun sizden ricam budur. adet düzensizliği nedeniyle doktora gittiğimde beyaz ve sarı akıntım olduğunu söyledim ama kaşıntı vb şikayetlerim yoktu bunun için fitil verdiler o fitili kullandıktan sonra yanma akıntı ağrı hissetmey...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Apış arası koku

    Merhabalar hocam .. yaklaşık 4-5aydır apış aramda normalin dışında terden farklı bi koku oluşuyo . günde 2-3 kez duş almama rağmen koku geçmiyo ve devam ediyor . bazen leş kokusu gibi bazende dışkı kokusu gibi oluyor . sosyal ortamdan baya soyutluyo bu durum beni . sizce sebebi nedir ? yardımcı olur...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Deniz ARSAN SİR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mantar hastalığı

    Merhabalar hocam sırtımda ve kasık bölgem mantar hastalığı başladı nasıl bir yol izlemeliyim dilerseniz resmini gönderirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hayriye Sarıcaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mantar saç

    Hatice hanım. saçta seboreik dermatit sebebi mantarın aşırı çoğalması. mantar öldürücü şampuanları kullanmayı bırakınca tekrar ediyor. şampuan mantarın hepsini öldüremiyormu? bütün mantarı öldürüyorsa tekrar nasıl çoğalıyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı sac dökulmesi

    Verdiginiz bilgi icin cok tesekkur ederim. hastane merkezde ve uzak oldugy icin doktoruma danışamıyorum size bir kac sorum daha olacakti. hocam, bana doktorum minoxil sprey yazmış erkekler içindir yazıyor kadınlar için olanıda var acaba yanılmış olabilir mi diye düşündüm kadinlar icin de verilebili...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ayak altında şişlik

    Merhaba.yaşım 35 benim yaklaşık 1 aydır ayaklarımın altı şişiyor ve 24 saat sürmeden geçiyor.genelde kaşıntıyla başlıyor.kaşıdiktan bir sūre sonra sanki iltihaplı gibi sert ve içinde beze varmış gibi oluyor ve ayaklarımın altında her yerde çıkabiliyor.sebebi mantar olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağız içi mantar

    Hocam peki kolaylastiracaklar etkenler derken neler olabilir? ne testleri yaptırmalıyım ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sistit ve künt karın ağrısı

    Ünal hocam hızlı cevabınız için çok teşekkürler.ilacım bitmek üzere karın ağrım yok ama özellikle sağ yan tarafımda hafif bi ağrı var.hani gece üstümüzü açarız da böbreklerimi üşütmüşüz deriz (tıbbi bir dayanağı var mıdır bunun bilmiyorum ama :) ) o şekilde hafif bir ağrı var.ayrıca idrarım hala bul...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ünal Öztekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kırmızı lekeler

    Merhabalar hocam. ben üniversite sınavına hazırlanıyorum göğsümde, kolumda ve boynumda kırmızı, kuru ve kaşıntısız lekeler çıkmaya başladı neredeyse her gün yeni lekelerle karşılaşıyorum. maalesef şu anda içinde bulunduğumuz salgın durumu sebebiyle hastaneye gidemiyorum. bu lekeler stres kaynaklı bi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hayriye Sarıcaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antibiyotik kullanımından sonra vajina sorunları

    Hocam merhaba , tekrar rahatsız ediyorum kusura bakmayın :) 15 yaşındayım ben mart 'ın son haftası adetliyken augmentin 1000 mg kullanmıştım adetim 1 gün sonra bitmişti . ama ben ilacı kullanırken vajinada yanma , oturuken batma ve bazen de kaşınma hissi vardı . adetim bittikten 2 gün sonra 2 defa l...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal yeşil akıntı

    Hocam merhaba, ben yaklaşık bir aydır mantardan şüphelendiğim bir akıntı yaşadım önce beyaz peynir gibiydi kaşıntı yanma kasıp ağrısı vardı travazol kullandım 1 hafta geçti derken sarı akıntı başladı daha sonra doktora gittim dün fluzamed e ve zalain kreme başladım bugün çok ciddi yeşil akıntı gel...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Birdal Tosyalı Çetinol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x