Mantar kaşıntı ve kan

  • Merhabalar vajınal mantar tedavisi görüyorum şiddetli kaşıntm var internetten okuduğuma göre kızlık zarına kaşıntıdan dolayı zarar gelebilirmiş bakireyim ve korkuyorum kaşıntı sorasında iç çamasırımda kan vardı sizce bi sıkıntı olmuş mudur Uardımcı olursanız sevinirim lütfen


Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tekrar kanamam olur nu?

    Merhaba. ben erkek arkadaşımla ilişkiye girmeden bi şeyler yaşadım o an parmağı çok hafif girmiş hissetmedim bile. kalktıktan sonra iki damla pembe kan vardı. doktora gittim saat 4 yönünde zedelenme var dedi kozluk zarın septalı dedi. yırtık zarın bütünlüğünü bozmamış dedi. bi ilişki yaşamadığın bel...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Melih Bestel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Flep yontemi

    Merhaba naziye hanim flep yöntemiyle dikim yapıyor musunuz? yapıyorsanız bunun gizliliği konusunda bilgilendırme yapar mısınız?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Naziye Gürkan Sabah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    İyi günler. 22 yaşındayım. kiloluyum. adet dönemi bitiminde mastürbasyon yaptım. ancak ped ve iç çamaşırı üzerinden bacaklarımı sıkarak ve elimi iki bacak arasında koyup baskı yaparak yaptım. ve ardından 1 gün boyunca pembe kan geldi. ve ilk idrarı yaparken sızlama oldu. kızlık zarı bozulmuş olabili...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Arzu Çabuk Dökmeci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kizlik zari

    Hocam bn gunde eskiden 20kez dudaklari acip bakiyodum zarri olurmu bisey sokmadan sonra doyelimki 11nci kez actigimda dudaklari dudaklar yumusacik oluyo ve zar deligim bas parmagimin yarisi kadar uzun ve genisligide basparmagimin bi cizgisi kadar oluyo egerki araya bikacgun koyip bakmasam 4ncu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bekaret testi

    Merhaba hocam size sormak istediğim bir sorum var. erkek arkadaşımla sevişme sırasında sert bi şekilde vjnma girmeyi denedi tek yaptığı hareketten sonra çok azıcık kanama oldu. kızlık zarım bozulmuş mu oluyor yada böyle durumlarda zedelenme gibi bi olay oluyor mu erkek arkadaşım öyle olabiliğini söy...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil kızlık zarı

    İyi günler kemal bey esnek zar ıkınmadan ortada olan deliğin büyüklüğüne göre esnek zar oluyor değilmi ben ıkınmazsam zarım hiç görünmüyor ama ıkınırsam büyük biçimsiz bir şey çıkıyor acaba benim zarım esnekmidir cevaplarsanız sevibirim yani aslında demek istediğim ıkınınca ortaya çıkan deliğe görem...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zari

    Hocam merhabalar kızlık zarı deliğinin muntazam yuvarlak mi olması beklenir? ve şöyle söyleyeyim sol kısımda saat 9 kadranında içeri doğru bir et parçası gidiyor uzun bir et parçası ve sert (vajina içindeki yapılardan bahsetmiyorum deliğin kenarı) bu sert parça ıkındığım zaman kendini belli ediyor v...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocama soru?

    Kutay hocam merhaba. adetimin tam zamanıydı. çok kaşınıyordu bikini bolgem . iç çamaşır uzerınden bastırarak klitoris ve çevresını bastırarak kaşıdımm. 30 ya da 45 dakika zaman gectikten sonra hafif acıyla adetim başladı. hocam sorum şu kızlık zarına zarar vermişmiyimdir???? takıntılı ınsanım ne...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı acil

    İyi günler. 22 yaşındayım. kiloluyum. adet dönemi bitiminde mastürbasyon yaptım. ancak ped ve iç çamaşırı üzerinden bacaklarımı sıkarak ve elimi iki bacak arasında koyup baskı yaparak yaptım. ve ardından 1 gün boyunca pembe kan geldi. ve ilk idrarı yaparken sızlama oldu. kızlık zarı bozulmuş olabili...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Filip Taşhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kizlik zari

    Mrb hocam ya ben comeldigimde kapali sogan cucugu sekilde et goruyorum ama kapali 2saniye sonra hafif ikinirsam bi delik aciliyo daha once darbe aldim vajina ustune dusmeyle sadece topraga carptim yirtiksa ozar kapali gozukurmu yada delik kendiliginden kapanirmi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı acil

    Çok teşekkür ederim. kan gelmesi beni korkuttu. pedin zarar vermesi söz konusu olabilir mi? ayrıca yere çömelince çok fazla açıldığını hissediyorum. psikolojik bir durum mu? teşeklür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Osman Balcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil kızlık zarı

    Aslında görmek istememin sebebi çok saçma biliyorum yaptıpım seyde yanlış ben kaza geçirdim doktora gitişm sıkıntı yok bakiresin dedi ama ben yinede 4aydır her gün bakıyorum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kizlik zari

    Merhaba bende yıllar önce vajinal mantar problemi vardı çok kasindiği için ben de her yeri kasiyordum bi gün parmağım yanlislikla vajinamin içine girdi sonrasında tuvalete girdiğimde peçeteye sürüntü şeklinde pembe kan geldi ve ben korkudan kimseye söylemedim şimdiyse çok korkuyorum kizlik zarinda k...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil kızlık zarı

    İyi günler ıkınarak bakmamın sebebi ıkınınca görünüyor daha doğrusu biçimsiz bir şey çıkıyor ıkınmazsam da görünmüyor teşekür ederim şimdiden

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Merhaba hocam. erkek arkadaşım parmaklarından 1 inin ya da 2 sinin (onu hatırlamıyorum) vajinama bir kısmını yavaşça soktu. acı hissetmedim sadece garip bir histi o an kanama olmadı. arkasından penisini vajinaya sürttü. eve gelince peçeteme çok az 2 damla kırmızı kan geldi. bu kızlık zarının yırtıld...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x