Madde bağımlılığı

  • hocam Kardeşim şuan özel balıklı rum hastahanesinde yatıyor eroin bağımlısı kendisi şimdi hastanede detox yapıldı ve perşembe günü karnına palet takılıcak..Ben TMS tedavisi diye bişey duydum beyinden onu silebildiklerini söylüyolar sizce böyle birşey varmı ? mümkünmü ? Ne yapmamız gerekiyo inanın çok mağdur durumdayız gencecik çocuk kurtarmam lazım onu o pislikten aklından silip atılması lazım yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum ilginize şimdiden teşekkür ederim..

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba serkan, eroin bağımlılığı hem ilaç tedavisini hem de psikoterapi çalışmasını gerekli kılan önemli bir sorundur. madde bağımlılığı için geliştirilmiş psikoterapi prosedürü klinik uzmanlığı olan bir psikoterapist tarafından uygulandığında önemli mesafeler kaydetmek mümkün oluyor. **** 0532 574 ****

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kaygı bozukluğu

    Hocam mrb sabah öğlen akşam yarım xanax ve citoles ekledi doktor ama bende bi türlü düzelme olmadı sürekli bi korku yangı var içimde diken üzerindeyim sürekli yüreğim ağzımda ne yapmalıyım ben hocam başka bi dr gideyim ne önerirsiniz ??

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı bozukluğu

    Hocam mrb eşime bi hafta önce böbrek yetmezliği var dediler o günden sonra bende bi korku başladı tüm vücudum yanıyor elim ayağım tutmuyor yemek yiyemiyorum ev işi vs yapamıyorum bir haftadır duş bile almadım sadece yatıyorum ?iki kere acillik oldum korkudan pazartesi psikiyatri ye gittim xanax 0.5...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonda

    Hali saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimdi paxıl kullanıyor panik korku var ne yapacağımızı şaşırdım ben...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mine Kocaballı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pişmanlıklar

    Merhbalar hocam ben 45 yaşında 24ve 18 yaşında iki erkek evladı olan bir ev hanımıyım benim sorunum geçmişteki olayları üzülmem keşke yapmasaydım demem aklıma geldikçe vicdan azabı çekiyorum çok üzülüyorum mesela çocuklarıma kızdığım bağırdığım aklıma geliyor hiç dayak olayı olmadı ama çok kı...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Zeyniş Mert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonda

    Menü ana sayfabenimsayfamsorularım (#2279780) soru depresyonda depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavır...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Alpaslan Keskin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Neden olabilir

    Merhaba hocam ben bir hafta oldu piskiyatriye gideli bana bir ilac verdiler olici kolandigimdan beri iliskiye giremiyorum yani afedersiniz sertlesme olmuyor ilacin adi selectra 50 mg

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Kemal Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonda

    Depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavırlara maruz kalıyor bir arkadaşı pna başhekim gittikten sonra sana...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzmanlık alanı ve çalışma stili

    Merhaba, çalışma alanınıza çocuklarda dahil yeğenimi getirmeyi düşünüyorum. üst düzey seviyede hırçınlık var. uzmanlık alanınıza dahil mi ? çocuklarla ilgili çalışmalarınızı nasıl sürdürüyorsunuz ? ayrıca seans fiyatlarınız hakkında bilgi verir misiniz ? sevgiler ?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Aslıhan Demirtaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntı çok düsünme

    Merhaba, takıntılar okb sacma boş şeyleri dusunme kafaya takma konusunda yardımcı olabiliyor musunuz ? uzmanlık alanınıza dahil mi ?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Özlem Bildirici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonda

    Depresyondayım saygılar oğlum uzun yıllardır depresan kullanıyor paxıl en son kullandığı ilaçtır hastanede sekreterlik yapıyor hastanenin bashekımıyle akrabalık var mesai arkadaşları bu durumdan rahatsız 5yıldır onu aşağılayıcı tavırlara maruz kalıyor bir arkadaşı pna başhekim gittikten sonra sana...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Ali Bıçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı

    Geçen ay adetime 3 gün varken prezervatif patlaması sonucu vajinaya gelmemesine rağmen emin olmak için ertesi gün hapı kullandım. adetim 2 gün geç, yani haptan 5 gün sonra geldi. ancak bu ay bir gecikme yaşıyorum. test yapmıştım yakınlaşmadan 18 19 gün sonra ve negatif çıkmıştı. bu ay yumurtlama akı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon hastası için

    Merhaba hocam ablam mart ta konya akıl ve ruh sağlığı hastanesine depresyon kaygı bozukluğundan1 ay yatırıldı sımdı dışarıdan tedavi devam ama hiç bi ilerleme yok sürekli ilaç yükseltiyorlar bunun için ne yapmamız gerekiyor başka hastane başka doktor nasıl olur acaba

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Okumuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonhali

    Menü ana sayfabenimsayfamsorularım (#2277131) soru depresyonhalı saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimd...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Merve Nur Yolcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kötü düşünceler

    Merhaba hocam evliyim 2 tane çocuğum var. her anne gibi onları çok seviyor ve korumaya çalışıyorum.ama hep kötü şeyler düşünüyorum.(örnek) çocuklarımla dışarı çıktığımda acaba araba bize çarpar mı? acaba gittiğim avm de deprem olur mu? acaba arabayla kaza yapar mıyım? sürekli bunları hayal ediyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonhalı

    Saygılar oğlum uzun yıllardır depresyon ilaçları kullanıyor ama geçmiyor en son paxıl20mg2*1 rıspendalı günde yarım kullandı 15 gün sonra onu bir korku saldı çalıştığı hastaneden ayrılmak istediğini söyledi dr rıspendalı kesti şimdi paxıl kullanıyor panik korku var ne yapacağımızı şaşırdım ben kafay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x