Lyrica içiyorum alkol içsem sorun olur mu

  • Merhaba hocam lyrica 150 mg günde 2 sefer kullanıyorum hafta sonu alkol almak istiyorum ve bunun zararı olurmu yan etkisi olurmu bilmek istiyorum yardımcı olabilir misiniz acaba

  • Doktor Cevabı:

    Lyrica ve alkol etkileşime girer. kullanmanızı öneremem.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Panik bozukluk mu

    Merhaba bende 7 8 aydır panik bozukluk vardı beraberinde yaygın anksiyete bozukluğu sürekli endişe halı okb takinti hali var oldu. sürekli kalbim çarpıyor diye tansiyon aleti ile geziyorum. doktorum bana 20 mg paxil verdi 4 5 ay kullandım ataklarım geçti ama kalbimde panik ataktan sonra extrasisto...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Unutkanlik sorusu

    Depresyonda hocam saygılar 61yasındayım stres anksıyete ıcon ohtıyac halinde buspon kullanıyorum zararı olurmuş ayrıca hayatımı etkılemıyen basit unutkanlık için nootropıl2*1 tebpkan fort günde bir kez dr önerisiyle kullanıyorum tecrübeli bir uzman olarak yaşlılıkta anksıyeye için zararsız yatıştır...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel organda geçmeyen orgazm hali

    Doktor hanım ilginiz için çok teşekkür ederim. sağlıkla kalın

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Neyim var ?

    Merhaba hocam pandemi dolayısıyla 3 ay evden dışarı cikmadim .suan ailemin yanında bile iç sıkıntısı yoğun bi terleme çarpıntı oluyor .sürekli vücudumda hastalık var gibi bi hissim var ve en küçük şeyi araştırıyorum .ritim holter takıldı çarpıntı yok .bogazinda bi yumru hissi var 2 kbb dr na gittjm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen ne bu yasadığım bir cevap verin ona göre ne yapacagıma karar vereyım

    11.sınıfın ortalarında sürekli garip kabuslar görmeyle başladı ama böyle hep aynı kabus sonra evin içinden deri kaşıma sesi geliyor rüyayı da en az 28-30 kez görmüşümdür ve rüya bir süre sonra başka bir şekle büründü yine bir şey geliyor yanıma ama bu sefer bir kadın sesi var ve bana her yaklaştığın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel organda geçmeyen orgazm hali

    Merhabalar. bundan 8 gün kadar önce genital bölgemde uyarılma hissi başladı. karın alt bölgemde de bu his var. beni çok rahatsız etmeye başladı. anksiyete bozuklugum var. duloxx 60 mg kullanırken yan etkilerinden dolayı onu direk kesip efexor 37.5 kullanmaya başladım. 10 gün önce. bu gün de efexor 7...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dizzeness

    Hocam. kisaca ara ara baş donmeleri yasamaktaydim. vertigo ilaclari betaserc gibi cvp vermedim. nörolojik ve kbb muaynelerim kan testlerim temiz cikti. xanax isimli ilaci kullaninca hicbirseyim kalmadi 5 ay boyunca kullanmak zorunda kaldim. 3 aydır kullanmıyorum kademeli olarak biraktim. ama suan 3...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Sürekli korkuyorum sevdiklerimi kaybedeceğim diye dünyada güvenli hissetmiyorum kendimi yaygın anksiyete bozukluğum var gittiğim doktorlar yüzeysel olarak semptomları tedavi etmeye çalıştı fayda etti ama ama kaygı yer değiştirdi bu sefer. kalıcı çözüm istiyorum sizin terapi modeliniz nedir öğrenebil...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Betül Öztoprak Altunay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bulunduğum işten başka bir işe geçiş konusunda kararsızım ne yapmam lazım ?

    Merhaba hocam , kararsızlık ile alakalı bir durumu danışmak istiyorum. memurum , ve gönlümde öğretmen olmak olduğu için kontenjan artırma gibi bir çok uğraş çaba yetkililerle görüşme vs emekler sonucu branşıma yeterli kontenjan vermelerini sağladım tek başıma yaptım bunları. ve sonucunda allah nasip...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lgsden sonra stres

    Merhaba hocam ķızım birkaç gün önce lgs ye girdi ve lgs den sonra sunu kodladim mi bunu kodladim mi diye telas ve stres yapmaya basladi ve sonuçlar 16 temmuzda açiklanacak bu zamana kadar stres yapmasini istemiyorum sizce ne yapmaliyiz artik bizde stres olmaya basladik yapti mi yapmadi mi diye zaten...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Candan Taşkıran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac kullanımı

    Hocam iyi günler diliyorum. bende 4 sene önceye kadar tuvalet olmayan biyere gidememek gibi bi fobi oluştu bu olayi aşmam icin psikiyatri doktorum bana paxera 30 mg ve trankobuskas ilaclarini verdi bi dönem sonra ilaclardan paxeraya devam ettik askerde ilacım 10 mg kadar düştü askerden geldim hala...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Wellbutrin kaygı ve huzursuzluk

    Hocam merhabalar . 25 şubattan bu yana madde asermesi icin wellbutrin 150 mg kullanmaktayım. 9 şubattan bu yana madde kullanmıyorum. wellbutrini başladığımızdan bu yana hicbir değişiklik hissedemedim hatta öğlen saatlerinde yoğun huzursuzluk ve kaygı duygusu yaşıyorum.ek olarak sosyal fobi icin cipr...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Somatik

    Slm hocam aşırı takıntılı evhamlı biriyim dışarıya tek başıma çıkma evde tek başıma kalma gibi korkularım bi ara okulda atak gecirmiştim ne zaman o okula gitsem aynı seyler oluyor vücudumda kasılmalar uyusmalar agrılar olustu aniden boğazım kuruyor nefes darlıgı ve kalp carpıntısı oluyor bi çok bran...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sorunum hastalık mıdır

    Hocam merhabalar. ben 20 yaşında erkeğim. geçen sene sınava girmek için hazırlık yaptığımda birşeyler farkettim. paragraf sorularını okuduktan sonra anlamayıp tekrar dönüyorum.okumama rağmen hiçbir şey aklımda kalmıyordu.bu arada aklıma takıntılarim geliyordu.en kolay şeyleri bile belli tekrar yaptı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojik nefes darliği

    Hocam ara ara gelen bir nefes açlığı mı desem nefes darlığı gibi birşey var boğazım düğümleniyor sanki aldığım nefes yetmiyor gibi oluyor ne yapmalıyım nasıl geçer

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Taner Değirmenci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x