Lenf nodu şişliği

  • Hocam merhabalar bundan yaklaşık 2.5 sene önce şüpheli bir ilişkim olmuştu bazı belirtiler yaşamıştım ve ilişkimden 7 ay sonra eliza testi oldum hepsi negatif.. Ve tiroit için muayne olduğumda boğazımda Lenf nodu şişliği görüldü ve doktorum herhangi bir enfeksiyon hastalığı geçirip gecirmediğimi sordu diş ihtihabı grip vs gibi ben ise uzun zamandır rahatsızlık geçirmedm.. Bu Lenf nodu şişliğin inmesse biyopsi yapılacağını söyledi ve içimde bir korku varrr.. Acaba yaşadığım ilişkide herhangi bir enfeksiyon kapsaydım klamidya orşit vs gibi bu hastalıklar Boğazda lenf nodu şişliği yaparmı yoksa yaşadığım ilişki ile kesin alakası yoktur diyebilirmiyiz..Cinsel yolla bulaşan enfeksiyonların boğazda lenf nodu şişliği gibi belirrisi varmı

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, cinsel yolla bulaşan hastalıklar elbette lenf bezlerinde şişmeye neden olabilir. bu durum boyunda da olabilir. ancak siz daha önce bakılmışsınız ve böyle bir durum tespitedilmemiş. basit viral ya da bakteriyel üst solunum yolu enfeksiyonlarında da olabilir. şişliği geçmeyen lenf bezi şişmesi var ise biopsi almak gerekir. bir kbb uzamanına başvurmanızı öneririm. çok geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam anladığım kadarıyla aids gibi virüsler lenf nodunda şişme yapar.. Hocam fakat cinsel yolla bulaşan enfeksiyonlar klamidya gonore orşit gibi enfeksiyonlar boyunda lenf nodu şişmesi gibi belirtileri varmıdır yoksa kesinlikle alakası yok diyebilirmiyiz

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle kbb uzmanına gitmenizi öneriyorum. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Korkuyorum

    Hocam şüpheli ilişkimden 42 gün geçti hafif nefes darlığim var göğsümu gösterdim rontgende falan hiç bir şey çıkmadı bir şeyin yok dedi doktor hivtan kaynaklı mi yoksa hivtan kaynaklı olsaydı da rontgende belli olur muydu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sibel Bolukçu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuyorum

    Hocam şüpheli ilişkimden 42 gün geçti hafif nefes darlığim var göğsümu gösterdim rontgende falan hiç bir şey çıkmadı bir şeyin yok dedi doktor hivtan kaynaklı mi yoksa hivtan kaynaklı olsaydı da rontgende belli olur muydu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Özçakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hiv test sonucu

    Bende hiv yok diyebilirmiyiz hocam hiv konusunu kapatabilirmiyim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antı hiv testi

    Kantinatif test ne yani hocam bu test yeterli mi hıv için hıv konusunu kapatabilir miyim blrde ana ıfa testim 1/100 negatif hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yavuz Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hiv için hangi test

    Hocam şüpheli ilişkimden 40 gün geçti çevresel koşullardan dolayı hiv testi yaptıramam ama direk hiv testi yaptırmak istiyorum demeden başka bir test var mı hem içinde hıva da bakan hastaneye bütün kan tahlillerini yaptırmak istiyorum desem 2,3 tüp kan versem bir şey varsa çıkar mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Çağlar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile olabilir miyim çok endişeliyim

    Hocam reglnin 12 günü sürtünmeli ilişkide vajen içine girme olmadan vajina giriş kısmına zevk suyu veya boşalma sıvısı gelmişse veya bulasmissa bu durum hamilelik oluşturur mu çünkü benim ergenliğe ilk girdigim sıralarda mast. yaparken yanlışlıkla kızlık zarımi zedelemiştim su an daha kolay mi hamil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kasık ağrısı

    Hocam iy günler tomografi ve rontgene girdim kasık agrimdan hocam tek sol kasım'da var başka yok oda arada bı sürekli değil tomgrafi ve rontgene. birşey çıkmadı tek mesane dolumu inceleme için yeterli değildir çıktı kanda temiz çıktı idrarda tek lökosit hafif bı yüksek kötü bı hastalığım vamridor ho...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Turan Uçkun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bu şekilde bulaş olabilir mi

    İyi günler turan hocam. halk sağlık ve belediyenin ortak yürüttüğü kurumda hiv testi oldum sonuçlar negatif. test parmak ucundan alınan kan ile yapılıyor. benimde elimde ufak bir yara vardı 16 saat önce oluştu nokta büyüklüğünde demir batması. orada sadece kalem kullandım benden önce 15-20 dakika ka...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Turan Uçkun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar enfeksiyonu

    Hocam merhabalar, sıkışıklık hissi, sol kasıkta ağrı, sık idrara çıkma sebepleriyle ürolojiye gittim idrar testi sonucunda dizüri teşhisi koyuldu. doktor antibiyotik ve idrar yolu enfeksiyonu hapı verdi. röntgende çektirdi temiz çıktı. kasık ağrım geçmezse taş olabileceğinden bahsetti. yaklaşık 3 se...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gonore tedavi

    Merhaba hocam iyi günler gonore tedavisi hizmetiniz varmidir.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuyorum

    Penisin kök kısmında ki kılları alırken ki 12 saat geçmiş jilet kesiği gözle görülebilen hiç bir şey yok sadece keserken çok az kanadı ama gözle görülen bir şey yok hayat kadını ile korunmalı ilişkiye girdim ama kondom o kök kısmına kadar sarmadı ordan aids kapar miyim kapma olasılığım çok var mı yo...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zafer Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkuyorum

    Hocam penisimde ki kılları alırken penisimin kök kısmını yani hemen penisimin başladığı yeri hafif kanattim duştan çıktıktan sonra gözle görülebilen hiç bir şey yoktu deri bütünlüğü bozulmuş mudur ve bozulmuşsa aradan kaç saat geçerse deri iyileşir yani mikrop geçmez yaklaşık 14 15 saat sonra şüphel...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Özçakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Risk ne kadar

    Hocam penisin kök kısmında ki kılları alırken ki 12 saat geçmiş jilet kesiği gözle görülebilen hiç bir şey yok sadece keserken çok az kanadı ama gözle görülen bir şey yok hayat kadını ile korunmalı ilişkiye girdim ama kondom o kök kısmına kadar sarmadı ordan aids kapar miyim birde oral yaptı kondoml...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Risk ne kadar

    Hocam penisin kök kısmında ki kılları alırken ki 12 saat geçmiş jilet kesiği gözle görülebilen hiç bir şey yok sadece keserken çok az kanadı ama gözle görülen bir şey yok hayat kadını ile korunmalı ilişkiye girdim ama kondom o kök kısmına kadar sarmadı ordan aids kapar miyim birde oral yaptı kondoml...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hiv olabilir mi

    Hocam şüpheli ilişkimden 40 gün geçti iki göğsümun arası ağrıyor hafif nefes darlığı çekiyorum diye birde bugün sol koltuk altımın hafif şiştigini ve dokunduğumda çok az bi acı hissediyorum daha önceden de çıkmış olabilir ben bugün farkettim birde ağzımda aft çıktı bende aft zaten arada cikiyodu bu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x